Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi har hatt et fantastisk 3dagers opphold på Eikerapen gjestegård.
Vi ankom sent på søndag og hotellet var da i utgangspunktet ubemannet. Vertskapet hadde dog satt av et nydelig middagsmåltid til oss som vi kunne sette i microen. En flaske med ypperste rødvin stod det også til oss.

Hotellets beliggenhet er upåklagelig, med en fantastisk utsikt fra rommet. Det er en stillhet og ro der som bør oppleves, det eneste man kan høre på mils avstand er sauebjeller, litt breking og en klukkende bekk.
Vi var der i tillegg rett etter høysesong, så den ene natten var vi helt alene på hotellet.

Rommet, og hotellet forøvrig, er sjarmerende og gullende rent.
Personalet er imøtekommende, blide og serviceinnstilt.
Ekstra stjerne i hatten for kokken, som lagde den beste maten vi har smakt på all den tid. Lekkert tilberedt var det også.
Ellers var det både biljard og andre spill der, samt en kunstutstilling det var artig å se på.

Dette gjør vi gjerne til en årlig greie!
Og vi gleder oss til å gå en lengre tur idag i et aldeles vakkert naturlandskap.

Tusen takk for oss

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 521malenef
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Veldig god service fra personalet og kjenpefint hotell. Anbefales på det sterkeste. God mat og nye fine rom. Både minigolf og biljard var gratis tommel opp for Eikerabben Gjestegård. Stor og fin parkeringsplass, også gratis. For dere med Elbil er det 2 stk ladere 50 meter opp i bakken.

Takk, 408sisselh
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Var på besøk for å spise middag, et eventyrlig sted, men dessverre dårlig buffet. Lite utvalg og smakløst. Personalet var ungt og utrent og trege med å fylle på det lille utvalget sim var. Synd - for omgivelsene gjør at man ville kommet tilbake!

Romtips: Unngå å spise her
Dato for oppholdet: april 2021
Takk, ankilie
Anmeldt 29. september 2020

Vi hadde en flott opplevelse med fine lokaler og hyggelig og serviceinnstilt betjening. Dette er ett hotell med sjel som passer både for lokale og tilreisende, til hverdag eller til fest. Kan anbefales!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, tomeK3758YN
Anmeldt 28. september 2020 via mobile enheter

Vennesla vin og viseklubb skulle på tur, og hadde sjekket flere plasser, men havnet på Eikerapen. En av hovedgrunnene til valget, var at det ikke skulle være noe i nærheten som spredde folk utover andre steder, så dette ble perfekt. Vi koste oss 2 kvelder med sang , vin og mat. Hyggelig betjening, maten også god, men litt å gå på. Men som nevnt ,vårt formål var et totalønske om å pleie klubbens medlemmer, og da var stedet helt perfekt og anbefales på det aller varmeste. Rommene og sovekvaliteten var i stjerneklasse, og inkludert i noen av fellesrommene kunne man oppleve historien for stedet tilbake til 1904. I tillegg var det historie også på utearealene.
Så skal ditt lag eller forening på tur er det bare å slå til.

Dato for oppholdet: september 2020
3  Takk, Laksefiskeren