Gratis avbestilling frem til 17.02.23
Vio.com
Expedia.comUSD 54
Agoda.comUSD 51
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet er helt nytt og har gode fasiliteter. Det ligger ca 150m fra long beach som er øyens fineste strand. Betjeningen på hotellet er veldig hyggelige og hjelpsomme. De hjelper med booking av aktiviteter man ønsker å benytte seg av som dykking, snorkling, båtturer, mopedutleie med mer. Det er mange fine restauranter og barer i nærheten. Anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, Heidi Andrea H