Åpen i dag: 10:30 - 11:30, 13:30 - 14:30

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Lanta Animal Welfare på
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Koselig sted hvor du kan kose med katter og gå tur med hunder. I tillegg til å støtte det fine arbeidet de gjør her.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, JulesA0321
Anmeldt 1. desember 2017 via mobile enheter

Veldig flott å se at kattene og hundene tas så godt vare på! Disse dyra kunne hatt ett trist liv som hjemløse, men har fått ett godt liv her

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Gunhild B
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Flott å se alt det gode arbeidet disse fantastiske menneskene gjør for dyrene på Koh Lanta og øyene rundt ❤️ Anbefaler å ta turen og støtte arbeidet som blir gjort

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, LindaHaga
Anmeldt 26. oktober 2017 via mobile enheter

En helt utrolig organisasjon. Koselige mennesker og dyr, spennende opplevelse og guidet tur på området. Morro å kunne gå en tur med hundene, og kunne donere til en god sak. Stå på videre :)

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, charlottej855
Anmeldt 20. mars 2017

Vi dro innom for å finne en geo-cache som er på stedet. Ei i reisefølget er en dyrevenn, så vi gikk innom for å se. Dyrene så ut til å ha det veldig bra! Vi donerte en sum og anbefaler andre å gjøre det samme da de tydelig gjør en bra jobb!

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, NinaA926