Åpen i dag: 10:30 - 11:30, 13:30 - 14:30
De gjør en kjempejobb!

Anbefaler en tur hit,de frivillige jobber for alle katter og hunder som måtte komme inn, som enten... les mer

Anmeldt 18. mars 2020
554elins
Norge
Anbefales

Ett flott sted å reise til og kunne bidra med litt for den fantastiske innsatsen alle frivillige... les mer

Anmeldt 8. mars 2020
500monican
Les alle 3 541 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ko Lanta
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Koselig sted hvor du kan kose med katter og gå tur med hunder. I tillegg til å støtte det fine arbeidet de gjør her.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, JulesA0321
Anmeldt 1. desember 2017 via mobile enheter

Veldig flott å se at kattene og hundene tas så godt vare på! Disse dyra kunne hatt ett trist liv som hjemløse, men har fått ett godt liv her😻

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Gunhild B
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Flott å se alt det gode arbeidet disse fantastiske menneskene gjør for dyrene på Koh Lanta og øyene rundt ❤️ Anbefaler å ta turen og støtte arbeidet som blir gjort 👍😊

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, LindaHaga
Anmeldt 26. oktober 2017 via mobile enheter

En helt utrolig organisasjon. Koselige mennesker og dyr, spennende opplevelse og guidet tur på området. Morro å kunne gå en tur med hundene, og kunne donere til en god sak. Stå på videre :)

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, charlottej855
Anmeldt 20. mars 2017

Vi dro innom for å finne en geo-cache som er på stedet. Ei i reisefølget er en dyrevenn, så vi gikk innom for å se. Dyrene så ut til å ha det veldig bra! Vi donerte en sum og anbefaler andre å gjøre det samme da de tydelig gjør en bra jobb!

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, NinaA926