“Fantastisk”
Anmeldelse av Den Sultne Mave

Den Sultne Mave
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Stabekk
Beskrivelse: Den Sultne Mave er en Indisk restaurant med tilslag av populære meksikanske retter. Her står vi på hele dagen for å bringe deg en unik smaksopplevelse. Hos oss får du både autentisk indisk mat og diverse fusion-retter. Restauranten er grunnlagt av 2 søstre som kan vise til meget lang erfaring fra bransjen. Vår visjon er å levere den beste kundeopplevelsen ved å tilby en variert og smaksrik meny
Anmeldt 3. august 2021

Den beste indiske restauranten i byen! Anbefales på det varmeste. Så hjemmelaget som det går an. Absolutt verdt et besøk. Vi kommer tilbake!

2  Takk, ericrX1401LZ

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Utrolig god indisk mat og hyggelig betjening! Veldig trivelig atmosfære, rask servering og veldig flott tilberedt mat. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, magnush331
Anmeldt 21. juni 2021

Utrolig fin innredning og kjempekoselig personell. Alle vi snakket med var utrolig hyggelige og service-innstilte, så vi var godt fornøyd med det. Kyllingen er halal, så det er en fordel for de som liker både meksikansk og indisk mat, men som også spiser halal kjøtt. En fusion av indisk og meksikansk er noe av det beste jeg har spist på lenge, og både nachos og quesadilla med chicken tikka anbefales på det sterkeste. Når det kommer til drikker ordnet servitørene en alkoholfri mocktail til oss av lemonade og pasjonsfrukt, til tross for at det ikke stod på menyen. Alt i alt er vi veldig fornøyde med matopplevelsen vår der! Restauranten ble anbefalt til to andre som dro dit noen dager etter oss – de var også like fornøyde :-)

1  Takk, aroakh
Anmeldt 24. mai 2021

God mat og veldig hyggelige ansatte et sted man vil tilbale til. Også samme kvalitet på maten på take away

Dato for besøk: mars 2021
2  Takk, Pathfinder154941
Anmeldt 8. mai 2021

Bestilte hjem herfra, og var overrasket over hvor godt dette var. Levert når de sa de skulle, og helt fantastisk god tikka masala med hvitløksnaan. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, Joakimmr85

Reisende som så på Den Sultne Mave, så også på

Har du vært i Den Sultne Mave? Del dine erfaringer!