“Helt supert!”
Anmeldelse av Den Sultne Mave

Den Sultne Mave
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Stabekk
Beskrivelse: Den Sultne Mave er en Indisk restaurant med tilslag av populære meksikanske retter. Her står vi på hele dagen for å bringe deg en unik smaksopplevelse. Hos oss får du både autentisk indisk mat og diverse fusion-retter. Restauranten er grunnlagt av 2 søstre som kan vise til meget lang erfaring fra bransjen. Vår visjon er å levere den beste kundeopplevelsen ved å tilby en variert og smaksrik meny
Anmeldt 27. august 2021

Kjempegod og rikelig mat, delikat presentert, og veldig stilige moderne omgivelser. Oppmerksom og vennlig service, alt stemte.

3  Takk, Astrid K

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat laget fra bunnen av i hyggelige lokaler. Deilige smaker og skjønn betjening. Alt var delikat og vakkert for øyet. Hit vil vi gå igjen!

2  Takk, kristinontrip
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Dette var bra. Veldig hyggelig betjening og super service.
Fikk maten delikat og innbydende servert og smaken var det ikke noe å utsette på. Kommer tilbake!

3  Takk, stotto
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god service med god mat. Vi var to stk med gluten- og melkeallergi som fikk tilrettelagt og tilpasset alle rettene vi ville ha. De var veldig hjelpsomme og vi følte oss ikke til bry med allergier, slik man ofte kan føle. Veldig god mat med veldig hyggelige, blide og smilende personalet:-) Vi kommer tilbake!

2  Takk, hannashb
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening og veldig god mat. Anbefales på det varmeste.
Så er dere på gjennomreise eller lokale, så burde Den Sultne Mave besøkes

2  Takk, Tom G

Reisende som så på Den Sultne Mave, så også på

Har du vært i Den Sultne Mave? Del dine erfaringer!