“Utsøkt indisk mat”
Anmeldelse av Den Sultne Mave

Den Sultne Mave
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Stabekk
Prisklasse: kr 69 - kr 219
Beskrivelse: Den Sultne Mave er en Indisk restaurant med tilslag av populære meksikanske retter. Her står vi på hele dagen for å bringe deg en unik smaksopplevelse. Hos oss får du både autentisk indisk mat og diverse fusion-retter. Restauranten er grunnlagt av 2 søstre som kan vise til meget lang erfaring fra bransjen. Vår visjon er å levere den beste kundeopplevelsen ved å tilby en variert og smaksrik meny
Anmeldt 5. juli 2023

Hyggelig personale, og maten var knallgod. Mør og saftig kylling, og Peshwari naan brødet er det beste naan-brødet jeg har spist.

Her må man tilbake og teste de andre rettene.

Dato for besøk: juli 2023
1  Takk, SirJames55

Anmeldt 26. mai 2023

Et hyggelig sted med imøtekommende betjening og veldig god mat. De har gode glutenfrie alternativer.

Dato for besøk: mai 2023
1  Takk, Tale K
Anmeldt 23. april 2023

For en fantastisk atmosfære og super hyggelig servis. Maten var himmel god... Anbefale på sterkeste ❤️🙏

Dato for besøk: april 2023
1  Takk, D8917HVanitaf
Anmeldt 18. mars 2023 via mobile enheter

Kjempe god atmosfære i restauranten! God mat til en god pris. Utrolig hyggelig ansatte, spesielt sjefen. Anbefaler på det sterkeste!

Dato for besøk: mars 2023
1  Takk, Oliviaaaa888
Anmeldt 15. februar 2023 via mobile enheter

Utrolig hyggelig, som ønsket oss varmt velkommen. Fikk både mango lassi og papadam når vi satt ved bordet. Maten smakte utmerket, bestilte tikka masala quesedillas, og salsaen ved siden av er den beste jeg noensinne har smakt. Må tilbake!

Dato for besøk: februar 2023
1  Takk, adelephagen

Reisende som så på Den Sultne Mave, så også på

Har du vært i Den Sultne Mave? Del dine erfaringer!