“En grunn til å dra hit omgivelsene og utsikten”
Anmeldelse av Strand Restaurant

Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Stabekk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2020

Ikke dra hit fot mat eller service. Den eneste grunne dette stedet overlever er de naturskjønne omgivelsene.
Nedslitt og vonde utemøbler. Servitører som gjemmer seg et sted. Enkel fiskesuppe det tar en og en halv time før du får den servert. Spurte kelneren om maten da det var gått en time. Fikk beskjed om at det var satt frem flere retter på kjøkkenet på det tidspunktet. Så ikke kelneren igjen . En halv time senere ble maten servert av en annen kelner.

Takk, Enirtak29

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Det som var ment å være en hyggelig familielunsj som innledning på sommerferien,ble desverre en tragisk opplevelse denne lørdagen.Det startet ved ankomst.Vi måtte vente i 10 min før noen offret oss oppmerksomhet og vi fikk anvist bord(som på ingen måte var klargjort).Drikke kom relativt hurtig på bordet.Men fra maten ble bestilt og til den ble servert tok det 1 time og 15 min!Og da kom ingen av rettene samtidig.Den første gjest var ferdig å spise før siste gjest fikk sin mat!Maten var ingen stor opplevelse.Kokken må ha mistet saltkaret i gryta under kokingen og i fiskesuppa ,som skulle inneholde mye av havets gleder, fant jeg to skarve biter av en rød fisk!
Manglende oppmerksomhet,slett service og skuffende mat!
Det blir lenge til neste besøk på Strand!

1  Takk, Bjornen54
Anmeldt 4. juli 2020

Veldig lenge å vente på maten, som når den først kom var langt under forventning. Vasne reker og fiskesuppe omtrent uten både fisk og skalldyr. Servitørene gjorde så godt de kunne, men kjøkkenet leverer ikke

Takk, 922espenn
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Jeg og min venninne bestemte oss for å ta en lunsj på Strand restaurant en søndag tidlig i juni. Ettersom det er restriksjoner pga korona, var det færre bord enn vanlig. Det virket ganske fullt, da det blant annet var noen som hadde selskap. Det var allikevel åpent for andre, og vi var heldige å få et bord.

Menyen er ikke så stor, men det var flere ting som fristet. Jeg gikk for kremet fisk og skalldyrsuppe, og min venninne valgte kylling. Suppen var en av de bedre jeg har spist. Var nok ikke mye skalldyr, men den var nydelig på smak.

Servicen var også god, og vi ble fulgt godt opp selv om personalet hadde en travel dag. Restauranten ligger flott til helt nede ved sjøen. De har også uteservering,men denne var stengt av den dagen vi var der.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, LineH79
Anmeldt 15. desember 2019

Julebord med familien, vi ble sittende å vente på forretten i over en time. Når maten kom var det veldig bra!
Når vi skulle ha hovedrett var det mye rot i forhold til bestillingen som var gjort på forhånd- tok enda en time.
Når vi skulle bestille dessert var det kun 2 desserter vi kunne bestille, de hadde ikke annet en vanlig kaffe. Når det gjelder drikke var det ikke mer igjen av verken det ene eller det andre når vi skulle bestille. Måtte mase på kelnerne for å få oppmerksomhet. Når regningen kom var det feil og diskusjoner rundt det.
Ble ikke den koselige opplevelsen vi håpet på- stemningen ble virkelig dårlig. Ble rett og slett flaut. Når vi skulle gå var det flere gjester som var virkelig oppgitte over servicen denne kvelden. Var faktisk noen som gikk uten å betale......,
Ikke bra når kelnerne serverer maten med plasthansker på

Dato for besøk: desember 2019
3  Takk, Ninaeso

Reisende som så på Strand Restaurant, så også på

Har du vært i Strand Restaurant? Del dine erfaringer!