“Fint sted”

Vurdert som nr. 3 av 4 Restauranter i Stabekk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted, med fint personell. God mat som kom til tide, og var servert med godt tilbehør. Anbefales veldig

1  Takk, julianteige

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Vennlig og hyggelig mottakelse, rask og god service. Nydelig mat! Flott sted i vakre omgivelser med utsikt over sjøen.
Kan anbefales sommer som vinter!

Takk, 3anneliseb
Anmeldt 18. juli 2021

Det var veldig god service og helt utrolig god mat! Kunne ikke spurt om mer. Kjempe snille og søte servitører som leverte utrolige retter:) 10/10

Takk, 440vanessau
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Første besøk på en god stund, og vi ble meget positivt overrasket!
Ble møtt av hyggelig og serviceminded betjening, det var livlig og god stemning på uteplassen men god plass mellom bordene.
Vi bestilte en flaske Cava, og hver vår «Strands Osteburger».

Osteburgeren var helt nydelig! Servert på briochebrød med rikelig cheddar, lemondropmajones, crispy fries uten et tonn med fett, hjemmelaget ketchup som var himmelsk!
Kan virkelig anbefales og vi gleder oss allerede til neste besøk

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, herrogfrugourmet
Anmeldt 25. juni 2021

Hadde aldri trodd jeg skulle skrive en heading som overfor . Et sted med så stort potensial er totalt ødelagt. Alt fra serveringspersonalet til mat er så dårlig at du må bare styre unna. Beliggenheten er det eneste som gjenstår som bra - den kan ingen ta fra driverne , men alt annet er helt natta. Vær så snill og slutte å late som dere kan drive et serveringssted.

1  Takk, Seaside658618

Reisende som så på Strand Restaurant, så også på

Har du vært i Strand Restaurant? Del dine erfaringer!