Travelocity
Orbitz.com
CheapTickets
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

To fantastiske dager på dette vakre stede ute i havet. Ringholmen har levd opp til forventningene Fantastisk opplevelse for små og store , god mat og super service #OppleveNorgesvakrestesteder

Takk, R5546ZCchristinew
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Tror knapt det finnes maken til bakt klippfisk (med potetmos og olivenragu). Må prøves dersom man er i nærheten. Stemning og service er også helt enestående. Sammen med utsikten til sjø og fjell er det ingenting som mangler. Anbefales!!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Lars Morten N
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Flott og hyggelig service. Maten var god og servitøren visste nesten ikke hva han skulle gjøre for at vi skulle føle oss velkommen. Anbefales på det varmeste. Atmosfæren var upåklagelig og det var bra med folk der.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Brasarn