“Fantastisk”
Anmeldelse av Den Fornøjelige

Den Fornøjelige
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Albaek
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Topp service og nydelig mat. Blåskjell eller sild anbefales.
God vin og topp stemning, ikke kjør forbi, ta en stopp på denne flotte plassen, det vil du ikke angre på.

Takk, Anne_K_1964

Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Dette stedet skuffet stort, men de som spiste sjømat var fornøyde. Hakkebøf som er en av Danmark sine nasjonaliteter kunne de ikke lage, tørr og smakløs med bearnaisesaus som smakte eddik. Kyllingen var fritert ihjel.. lite oppmerksom betjening og lunken øl. Her kommer ikke vi til å legge igjen mer penger og det er ikke blant de rimelige restaurantene i Danmark...

Dato for besøk: august 2019
Takk, Pia G
Anmeldt 4. august 2019

Hyggelige men uopmerksome og trege servitører.ok biff, forferdelig bøf. Meget over priser i forhold til kvalitet.

Dato for besøk: august 2019
Takk, frikke1995
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Fantastisk gode råvarer. Nydelig anrettet. Gode smaker sammen. Gode posjoner. Vennlig betjening med glimt i øyet. En fornøyelig opplevelse både til lunsj og middag.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, karink75
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Vi spiste der på en tirsdag i juli. Fullt hus og dermed noe ventetid på maten, men det ble vi godt informert om på forhånd. Maten var kjempegod og vel verdt å vente på. Selskapet smakte både biff og fisk, alt helt topp. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Tourist118747

Reisende som så på Den Fornøjelige, så også på

Frederikshavn, North Jutland

Har du vært i Den Fornøjelige? Del dine erfaringer!