Anmeldt 1. august 2017

tok en overnatting her midt i vår telt camping tur )) må jo ha litt luksus på turen. forventningene var store og de ble delvis innfridd. det lille jeg ikke var fornøyd med var at døren ut til verrandaen var veldig skitten og at møbler på samme ikke var rene, når man leier en suite bør det være i orden, resten var veldig bra. koselig restaurant med veldig dekorativ mat,( hovedretten kunne vært litt mer varm) god vin og hyggelig betjening, alt i flotte og rolige omgivelser. kan anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Erikdansken
Anmeldt 24. august 2016

Nye flotte rom,god plass og deilige senger.Stille og rolig plass. En fin restaurant som serverte god mat. Mange lokale sorter øl på fat som var meget gode. Meget trivelig betjening. Det er mange fine rusleturer i området med kun 900 meter til Mariagerfjordens turstier.

Romtips: Vi leide et rom , men det var også leiligheter til utleie.
Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, 697steinar
Anmeldt 1. august 2016

Dette hotellet har blitt vårt faste stoppested på hjemveien etter endt bilferie. Her slapper vi virkelig av og nyter de vakre omgivelsene. Store, lyse og flotte rom, noen også med boblebad. Her får vi fantastiske middager og selvfølgelig frokoster med nybakte rundstykker. Servicen er upåklagelig og nytt av året er et lekkert welnessområdet, flott a la carte restaurant m.m.
Tips: en spasertur til mariagerfjorden i solnedgang.

Romtips: Rom S-et lyst og trivelig rom med 4 senger
Dato for oppholdet: juli 2016
3  Takk, Cecilieaunmo
Anmeldt 26. juli 2015 via mobile enheter

Vi hadde bestilt men kjørte feil. Dette gjorde at vi ble 2 timer for sen og misset vår middag på en annen restaurant. Da vi kom frem sent en søndags kveld med en ett åring som var overtrøtt og en 8 åring som var skrubbsulten foreslo de eminente kelnere at de skulle smøre aftensmat til oss. Vi kunne ikke får det bedre. Bildet lyver. Det var mye mer delikat servert men vi klarte ikke vente. Ellers perfekt lokasjon nydelig gårdsplass selv om ett av byggene blir renovert.

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, Bjosol
Anmeldt 19. juli 2015 via mobile enheter

Jeg besøkte Bramslev Gaard med min familie i juli 2015, og vi hadde et flott døgn her.

Herregården ligger midt i den vakreste danske natur, og vi ble tatt imot på en varm og svært hyggelig måte.

Barna elsket den store hagen, trampolinen, dyrelivet og leiligheten vi bodde i var rommelig for en familie på seks. Wifi var gratis og fungerte utmerket. Gode senger og deilig sengetøy. Nydelig frokost.

Vertinnen Birgit var svært serviceminded og vi fikk alle våre spesialønsker oppfylt.

Stedet passer like bra for reisende uten barn, men for dem som reiser med barn vil jeg anbefale stedet på det varmeste. Vi opplevde at våre barn slett ikke ville reise, de var så fascinert av herregården. Et personlig og storslått alternativ til rekken av ellers kjedelige og helt like hotell. Vi skulle hatt noen ekstra dager her, og alle i familien ønsker å dra tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, hildemons