Gratis avbestilling frem til 01.10.21
Agoda.comUSD 155
eDreamsUSD 155
CheapTicketsUSD 193
Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Det er ikke billig, i hvert fall ikke med kursen på den danske krona. Men hvis du ser etter noe mer enn bare en seng å sove i, anbefales dette.

Veldig fin lokasjon og veldig fint hotell. Fin kombinasjon av gammelt herskapelig og ny komfort. Det ligger landlig til med fine turmuligheter. (Bonden gjødslet jordet da vi dro, det var litt vel landlig. Men sånn er det på landet)

Vi hadde superior rom som var veldig fint, rent og romslig. (Litt irriterende at jeg fant en TV-kanal som viste super-league finalen, men at det sto at signalet var for svakt eller at den ikke var med i kanalpakken )

Veldig hyggelig betjening.

Maten i restauranten anbefales sterkt. VELDIG god mat til en grei pris. Det virket som at det var mye lokalt på menyen.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, 228jesperb
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

En fantastisk gjestfri og nydelig plass som det alltid er vidunderlig å komme til! Så velstelt og godt vedlikeholdt. Veldig gode senger, vakkert og hyggelig. God mat og flott vertskap. Tusen takk for oss, vi kommer igjen!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, elsamargreter
Anmeldt 8. september 2017

Fra utsiden er dette hotellet fantastisk. Vi fikk rom i hovedbygningen, og der hadde ikke rommet vi bodde i fått noen oppgradering på minst ti år. God seng, litt liten tv og et gammelmodig (men rent og greit) bad. Fint og fredelig område, og kort vei til fjorden. Frokosten var ikke omfattende, men alt smakte veldig bra.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, espeno273
Anmeldt 1. august 2017

tok en overnatting her midt i vår telt camping tur )) må jo ha litt luksus på turen. forventningene var store og de ble delvis innfridd. det lille jeg ikke var fornøyd med var at døren ut til verrandaen var veldig skitten og at møbler på samme ikke var rene, når man leier en suite bør det være i orden, resten var veldig bra. koselig restaurant med veldig dekorativ mat,( hovedretten kunne vært litt mer varm) god vin og hyggelig betjening, alt i flotte og rolige omgivelser. kan anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Erikdansken
Anmeldt 24. august 2016

Nye flotte rom,god plass og deilige senger.Stille og rolig plass. En fin restaurant som serverte god mat. Mange lokale sorter øl på fat som var meget gode. Meget trivelig betjening. Det er mange fine rusleturer i området med kun 900 meter til Mariagerfjordens turstier.

Romtips: Vi leide et rom , men det var også leiligheter til utleie.
Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, 697steinar