Anmeldt 30. august 2017

En av de største grunnene til at vi valgte dette rommet/hotellet var spa-badekar. Men pga dårlig renhold orker vi ikke engang bruke det. Det var masse hår i badekaret, og mye rusk. I tillegg var det masse skitt i proppen til badekaret. På toalettet så var det bæsj og hår på toalettsetet. I tillegg til dette var det litt mindre ting som viser at man ikke har tatt seg så mye besvær for å gjøre rommet hyggelig. kaffemaskinen hadde gamle brukte kapsler i seg, og vanntanken var en kvart full. Det var også litt vann igjen i vannkokeren. Det er ikke veldig innbydende.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, sintora
René T, Direktør på Hotel Strandparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2017

Hej Sintora

Efter at har læst jeres anmeldelse har jeg gemmengået kvaliteten af rengøring på værelset sammen med de relevante medarbejder og fremtidige procedure for rengøring.

Anmeldt 28. juni 2016 via mobile enheter

Hotellet var bra men veldig 70 talls! Nå driver de og bygger på 2 etasjer og de skal pusse opp! De starter å pigge kl.08:00, så det passer ikke for syvsovere. Veldig bra service, bra frokost men ikke gode til å vaske! Hotellet er ikke et familie hotell.

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, stoffernv
Anmeldt 12. november 2015 via mobile enheter

Hadde 3 overnattinger her i november. Frokosten var ok, men generelt lite utvalg. Renholdet var ok. Betjeningen var hyggelige, men andre ansatte på hotellet sa ikke hei når du gikk forbi. Hotellrommene vvar veldig utslitt og gammeldags. Vil kanskje kalke det mere for et b&b. Fine konferansemuligheter.

Dato for oppholdet: november 2015
1  Takk, Vestlandslefsa
Anmeldt 4. august 2015

Hotellet ligger i en deilig hage ved fjorden, betjeningen på hotellet er hyggelige og ga fin info om stedet. Rommet hadde fin størrelse og hadde utsikt mot hage og fjorden.
Det er ikke langt til sentrum i Holbaek.
Heisen mellom 1. og 2. etg er moden for utskifting.
Gode parkeringsmuligheter som er gratis.

Romtips: Rom i 2. etg med utsikt over fjorden og hagen
Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, eheriksson
Anmeldt 5. august 2014

En natt på hotellet. Stort deilig værelse med plass til oss 3. Romslig bad med SPA. Nydelig buffet med grillet kjøtt til en familiekomsammen. Våre gjester koste seg, Greie priser. Et fåtallig personale ga god serviceogvar hyggelige.

Dato for oppholdet: juli 2014
1  Takk, ArneRudMoa