Steinar G
        Bar/lounge
        • eDreams
        51.0 km fra Hotell Lappland
        Gratis parkering
        Du kan antingen bo i jurtan eller i Tipitältet, båda är Inredda som mysiga hotellrum med en 160cm dubbelsäng. Priser är för hyra av tältet och ett paket inkluderar 2 personer.
        65.2 km fra Hotell Lappland
        Se flere hoteller i Lycksele
        Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Vil anbefale å styre unna dette hotellet. Hotellet har god mat men det er alt. Har vært hær et par ganger men etter siste besøks opplevelse setter jeg aldri mine føtter her mer. Dette er et hotell som er for ungdommer som er glad i bråk(fyll) og fest. Vi opplevde mye bråk,fyll og fest. Prøvde å klage men endte med at vi dro ifra og fikk ingen penger tilbake. Dette etter 4 timer med konstant bass, rop og bråk fra andre gjester vegg i vegg. Så ønsker du en rolig opplevelse og god natts søvn styr unna, får det får du ikke på dette hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
        Takk, Susanne L
        Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Dette er et stort hotell nært et fint badevann. Vi fikk tildelt et rom med minimalt vindu, ergo ingen utsikt og lite luft i varmen. Ansatte i resepsjonen var lite hyggelige og svært stresset. Frokosten bar preg av kaos, altfor mye folk i forhold til kapasitet på etterfylling av mat og rydding. Hotellet er slitent, mørkt og lite innbydende. Totalinntrykket er ikke godt, og om mulig, unngå dette stedet.

Dato for oppholdet: juli 2018
        Takk, Ingamot
        Anmeldt 7. juli 2018

Denne anmeldelsen skrives ennå mens vi er på hotellet. Denne sjangsen tar jeg!

For å gjøre det kort. Det som er bra er basseng-, badstue- og SPA-avdelingen & at vi fikk billetter til Lycksele Zoo. Det var det.

Resten sliter jeg litt med for å ikke høres ut som surt oppgulp. Hotellet er sliten og forfallet. Det bærer preg av hardt bruk og lite vedlikehold.

Rengjøring er en vits. (Les: Tildels Fraværende.)

Og for å kunne spise i restauranten MÅ du ha en APP. (APPer bruker jeg til å betjene banken, bilene mine og robot støvsugeren min.) Dette resulterte i en lettere amper stemning da jeg, for å kunne betale, måtte gå fra resturangen opp på rommet for å bekrefte med BankID. Ikke misforstå meg nå. Jeg syndes APPer er fint, men det er en resturang. Og dermed så mener jeg at servicen burde være bedre enn på et gatekjøkken. For det ble den servicen vi fikk.
        Har ikke noe godt å si om Lappkåtan, som er en resturang rett utenfor hotellet, heller.

Romtips: Jeg tror campingen har bedre alternativer eller et helt annet hotell.
        Dato for oppholdet: juli 2018
        Takk, BerntHugo
        Anmeldt 3. mars 2018

Vi har vært her flere ganger med barna å fått enorme store rom med flere rom.
        Denne gangen er det bare med og min lille kone.
        Fikk det som må betegnes minisvite. Badstue på bade, stor sofa, kontorplass.
        Vi har vært på det 90- konsert fredag til søndag.
        Stort disco i kjelleren

Romtips: Skal du ha fredlig etasje må du ta ut mot elven. Ikke mot resepsjon.
        Dato for oppholdet: mars 2018
        Takk, FreddyAH
        Anmeldt 14. august 2017

Fikk rom i 1 etg, ba om rolig rom. Snakk om feil, masse bråk og skriking fra gjester, og personalet gjorde ingenting for å stoppe dette.

Videre så tar det lang tid å få stelt rommet, og rengjøring på hotellet innebærer ordne sengen, legge nye håndklær på plass, og ingenting mer. Glass blir stående igjen, og støvsugeren er ikke innom rommet

Sier du ifra, så blir du møtt med ett utrykksløst menneske i resepsjonen.

Dårlog service

Dato for oppholdet: august 2017