Kim N
    kr 5 288
2.6 km fra Cape Sienna Gourmet Hotel & Villas
Se flere hoteller i Kamala
Anmeldt 30. januar 2017

Dette var opphold nr.5 eller 6.
Cape Sienna er et flott hotell litt på utsiden av Kamala, men ikke lengre enn 5-10 minutter å gå til sentrum.
2016 feiret vi vår 3.jul på hotellet.
Ankom 23.desember tidlig om morgenen. Rommet var ikke klart ennå. Ingenting å si på det, innsjekk er ikke før kl 14, men vi fikk inntrykk av at det bare var snakk om kort tid før vi kunne få rom. Ble invitert til å spiste frokost først. Imidlertid skulle det gå lang tid før vi kunne komme til rommet. Det var dårlig informasjon " half-hour Sir - half-hour"
Klokken var nærmere 2 på ettermiddagen før vi fikk sjekket inn.
Har forståelse for at når utsjekking er 12 eller 13 så kan ikke vi sjekke inn på morgenen, men informasjonen vi fikk var dårlig og vi fikk hele tiden beskjed om at det ble snart.
Det vart en trøtt og varm formiddag.

Vi ønsket rom i blokk 2 og det fikk vi. Der har vi bodd hver gang og trives veldig godt med utsikt mot horisonten og Kamala Beach.
Ser tydelig at CS er moden for en skikkelig oppdatering og ikke bare flikking slik de nå bedriver. Etter snart 10 år begynner hotellet å bli slitt.

Ellers er rommene store og lyse. Dusjen er veldig bra. Sengen og putene er god.
Frokosten er nydelig, ikke mange som slår CS der.
Hyggelig personale som ser deg, prater bare vil ditt beste.

Julaften slik den var tidligere med buffer ved bassengområdet finnes kkke lengre.
I år fikk de som ønsket tilbud om julemiddag på restaurant Plum på hotellet.
Vi valgte isteden å ta julemiddagen i byen.

Dette var tidligere et voksenhotell. Nå er det barn i alle aldre ved hotellet. Syns ikke hotellet passer for barn, alt er lagt til rette som voksne.

Vi kom tilbake til CS i januar for 3 dager.
Da ble vi oppgradert til suite på hjørnet i 3 etg. i bygg 2.
Hotellet stilte med boblevann ved ankomst og vi følte oss virkelig velkomne.
Dette var helt perfekt og vi hadde 3 rolige og avslappende dager med stor terrasse og boblebad på terrassen.
Tusen takk for det CS, flott at dere gjør litt ekstra for oss som alltid kommer tilbake.
Det vil vi nok fortsette med.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Aneliblom
Anmeldt 11. januar 2017

Et meget hyggelig hotell med en flott utsikt og det å kunne sitte i boblepoolen på terrassen med et glass champagne og nyte solnedgangen er fantastisk. Flotte områder rundt bassengene. Hyggelig og hjelpsomme ansatte. Kort vei til shopping og restauranter.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, annekarlsholm
Anmeldt 31. oktober 2016

Hotellet har flott beliggenhet med havutsikt fra både rom, restauranter og basseng. Rolig sted, med kort gåavstand til Kamala beach.
servicen på hotellet var veldig bra. Hyggelig betjening både i resepsjon og på restaurantene. God mat, til helt greie priser. Det er selvfølgelig dyrere å spise på hotellet enn på de lokale restaurantene i Kamala beach, men mye god mat og drikke for pengene likevel.
Vi har funnet vårt favoritthotell!

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, ReidunJ1
Anmeldt 17. september 2016

Nydelig og avslappende hotell for voksne. Rommet var stort og luftig, terrasse med jacuzzi og utsikt mot sjøen og solnedgang. Frokosten hadde alt hva du måtte ønske. Smilende og servic innstilte ansatte. Var der i oktober 2015 og om en måned er vi tilbake igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, annekarlsholm
Anmeldt 7. september 2016 via mobile enheter

Flott hotell. Store rom med havutsikt. Ypperlig badebasseng område. Svært god frokost buffé. Kort avstand til Kamala (15 å gå) og Patong (20 min å kjøre). Stillt og rolig. Flott restaurant, Plum som serverte god mat. Hotel som kan anbefales.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, 353elins