Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lagre
Phuket til Koh Phi Phi ved Phi Phi Cruiser

Bestill på forhånd
fra
kr 183,47
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Inntekter påvirker opplevelsene som er omtalt på denne siden. Finn ut mer.
Google
Filtrer
Oppdaterer listen ...
1924 av 2 665 anmeldelser
Anmeldt 26. april 2016

Flott Strand med flere spisesteder både for fin Lunch og Super middag. Billig og meget bra. God og billig drikke. Anbefaler lokale Ananas drink som serveres I en Ananas med frukten ved siden av. Nam😀nam

Dato for opplevelse: mars 2016
Takk, henning07
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Anmeldt 6. mars 2016 via mobile enheter

Var der mellom 21/2-4/3. Klart vann, lite folk, få sellere. Var bare her og på patong beach og denne var helt klart best :) spiste på Sea Breeze resturanten og den var super!

Dato for opplevelse: mars 2016
Takk, Line S
Anmeldt 26. januar 2016 via mobile enheter

Vi reiste på forskjellige strender men vi likte kamala beach best, rene strender men klart vann. Fine solsenger med hyggelige personalet. Det er også flere koselig restauranter der med god mat. Se solnedgangen fra stranden her flott

Dato for opplevelse: januar 2016
2  Takk, trudel2016
Anmeldt 26. august 2015

Kamala er blitt "vår" strand i paradiset ! Vi har vært der siden 2009. Det er rent , stille og rolig der.Alt er nærme og tilbudene er gode, men vil man ha litt "action" så er det bare å ta en TukTuk tur over til Patong..ca 15 min alt etter trafikkbildet.

Dato for opplevelse: januar 2015
1  Takk, inger johanne t
Anmeldt 17. desember 2014

Den beste stranda jeg noen gang har vært på ! Helt fantastisk om du går litt langs stranden (Nordover) finner du madrasser og parasoler du kan leie for 100 Bath pr dag. Hun som leier ut selger drikke etc , men kan skaffe det meste mens du ligger der å koser deg. Strand og vann er perfekt. Det er midre støy fra Paragliding etc her en andre strender. Lei scooter å dra men bruk hjelm og ikke kjør i fylla ! Litt bortenfor madrassene finner du 3 damer som utfører Massasje , Disse er proffe og virker som de har gått på skole for å utføre jobben !! Det er deilig å bli massert på stranden etter en sen kveld på byen dagen før. Hils fra Dagfinn til OH-OH

Dato for opplevelse: desember 2014
2  Takk, Dagfinn L