Ulike måter å oppleve Uluwatu Tempel på
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Var der en søndags ettermiddag. Om en har shorts eller for kort skjørt får en noe å dekke seg til med der uten kostnad. Det er mange apekatter der som stjeler alt av briller, hatter og løse ting en holder i hendene. Pakk bort alt før du går inn!
Utsikten er flott og det er en super plass å få med seg solnedgangen på. På søndager er det tradisjonell dans på kvelden, underholdene.
Negative er at det koster med parkering + inngang + danseshow, litt dyrt i helhet.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, TorogIselin
Anmeldt 25. juli 2016

Tja, ingen høydare. Fullt av folk og kaos. Penger for alt. Til info så regnet det når vi var der, så det ødela nok mye. Ingen solnedgang, showet var ikke mulig å gjennomføre, taxier kom ikke pga vann osv osv...

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, 285agnethef
Anmeldt 31. mars 2016

D var et fint temple, fantastisk spektakular plassering. Vi fikk I kke lov til å komme inn, temple var stengt midt på dagen, men våres venner besøkte temple på kvelden da var det åpent og det var en danse og tamborinshow der.

Dato for opplevelse: mars 2016
Takk, 850mariaz
Anmeldt 24. mars 2016 via mobile enheter

Tempelet var ikke mer spesielt enn andre templer, en del låst av for de som skal be. Utsikten er fantastisk, solnedgangen likeså. Showet må en få med seg, både masse humor og litt skummelt. Masse turister, men alt gikk rolig for seg.. Så noen apekatter, men disse var ikke til sjenanse. Dette bør en få med seg!!

Dato for opplevelse: mars 2016
Takk, Vic55_13
Anmeldt 16. oktober 2015

Solnedgang.lurt vera der til 17.30 i oktober, for då får du nyta ein nydeleg solnedgang. Opplevde balinesisk dans/show. Det varte ein time. Passeleg. Godt fornøgd då. Denne plassen ville eg ikkje gått glipp av om du er på Bali. Såg ingenting til apane,men me var der veldig kort før showet starta. Når det var over reiste me raskt med vår private sjåfør for å sleppa kø. Dette var turistmagnet

Dato for opplevelse: oktober 2015
Takk, Brynhild H