eDreams
Agoda.com
Priceline
Anmeldt 16. juli 2020

Nytt og delikat familiedrevet hotell. Flott beliggenhet ved havet. Rene og delikate rom. Pluss for vannkoker med kaffe og tea. Kveitemiddagen var et ev de beste fiskemåltidene vi har spist. Betjeningen er hyggelig og serviceinnstilt. Vi følte oss virkelig velkomne. Anbefales på det varmeste!

1  Takk, 553GunnarJ
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde i 3 døgn på Senja Fjordhotell, og denne turen angrer vi virkelig ikke på. For det første har de en utmerket service, du møter blide og imøtekommende personale! For det andre er maten veldig veldig god. Vi spiste boknafisk, kveite, biff og burger i løpet av oppholdet, og alle var fornøyde. Stort pluss for mye lokal mat og drikke. For det tredje er rommene romslige og moderne, med et stort bad. For det fjerde ligger hotellet flott til, her fant vi ro! Vi kommer gjerne tilbake hit ⭐

1  Takk, 811susanns
Anmeldt 30. juni 2020

Idyllisk beliggende i sjøkanten på Sør Senja. Nytt og moderne hotell. Fine rom og bad langt unna Stordalens sparedusjer....Nydelig mat i en enkel restaurant. Gå for det som vel er spesialen...Kveiten. Nydelig. Tipp topp kvalitet. I fint vær er det aldeles herlig å sitte ute på kaikanten med nydelig utsikt.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, GunnarOslo_Norway
Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Bodde fra fredag til søndag i et nydelig, lyst og stort rom med flott utsikt over sjøen. Særdeles hyggelig vertskap, veldig god mat, bacalao fredag kveld og hotellets egen bolnafisk med ertepure, bacon og saltbakte gulrøtter på lørdag. Rause porsjoner, snadder! Alt i alt strålende fornøyd! Anbefales!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, mortenh146
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Store rom, delikat bad, rent, hyggelig betjening, topp service, deilig middag, vi valgte torsk, kveite og boknafesk. God utvalg av vin og øl. Stort uteområde med komfertable stoler og bord. Her nytes utsikten utover havet. Sov godt i gode senger, og frokosten inntas nå sammen med fantastisk utsikt over og Senjanatur i strålende sommervær.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Heidi B