Phuket City Tour: Karon View Point, Big Buddha og Wat Chalong (SHA Plus)

Bestill på forhånd
fra
USD 32,27
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Phuket Buddha på
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Mye turister, men det er ingen inngangspenger. Husk å kle deg respektabelt, men dersom du glemmer det så har de sjal til utlån. Nydelig utsikt, bratte bakker, men går fint å kjøre scooteren opp dit.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, JuliaJohanssonjj
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var på en såkalt city tour. Noe som var helt greit for å få se litt av det Phuket har å by på, men det var ingen guide eller noe så litt skuffet var vi. Men Big Buddha var flott å se. Mye restaurering når vi var der, mye arbeid og uheldigvis for oss tåke oppe ved Buddha. Men samtidig glad for å ha sett det.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, helenemel
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Tur til Big Budda in Phuket. Fin opplevelse og en hyggelig tur. Masse flott utsikt på veien. Stor Buddha, hehe

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, th0maseddy
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Big Buddha er et absolutt hvis du først er i nærheten av Phuket. Den er enorm og med munkene rundt deg så føler du en aura av respekt. Kona og jeg var litt nervøse for om barna ville gå der man ikke bør gå, eller glemme å ta av skoene eller noe slikt, men også 7 og 11 åringen følte en ære-frykt over stedet. Det er bare så herlig overvelmende. Og for en utsikt!! For all del, ta turen.
Men husk, ingen korte skjørt, tang-tops, vide skuldre eller dyp utringning vedr klær.
Enjoy :)

Dato for opplevelse: juli 2018
3  Takk, XxARNTxX
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Stort prangende monument.Omfattende restaurering pågår.Apekatter på område som kan være aggressive.Pass på løse eiendeler. Fantastisk utsikt.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Hege Anita V