Ulike måter å oppleve Phuket Buddha på
Anmeldt 26. januar 2019

Phucket Buddha kan sees godt fra både Kata og Karon og sikkert flere steder og:) Det var en spennende reise opp dit med leid tuktuk:) Vi kjørte forbi gummiplantasjer og elefanter og da vi kom opp til Buddhaen som visstnok skal være den største i Thailand,.
den er 45 m høy og av marmor ble vi virkelig imponert. Der var det også apekatter rundt stiene, og de fikk vi beskjed om å passe oss for. De var visst ramme til å stjele. Buddhaen var ikke ferdig da vi var der for 5 år siden pga opphold i arbeidet etter den store tsunamien i 2001. Da måtte arbeidskraften brukes andre steder. Absolutt verdt et besøk:) Man kunne kjøpe ting der, henge opp egen sølvklokke med mye mer.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Margareth P
Anmeldt 23. januar 2019

Statuen er et landemerke som kan sees fra store deler av Phuket. Gode parkeringsmuligheter hvis du kommer med egen bil eller moped. Mange mennesker, men en rolig god atmosfære. En jevn «messing» fra tempelets høyttalere bidrar til høytidelig stemning.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, PiaSolicki
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Mye turister, men det er ingen inngangspenger. Husk å kle deg respektabelt, men dersom du glemmer det så har de sjal til utlån. Nydelig utsikt, bratte bakker, men går fint å kjøre scooteren opp dit.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, JuliaJohanssonjj
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var på en såkalt city tour. Noe som var helt greit for å få se litt av det Phuket har å by på, men det var ingen guide eller noe så litt skuffet var vi. Men Big Buddha var flott å se. Mye restaurering når vi var der, mye arbeid og uheldigvis for oss tåke oppe ved Buddha. Men samtidig glad for å ha sett det.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, helenemel
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Tur til Big Budda in Phuket. Fin opplevelse og en hyggelig tur. Masse flott utsikt på veien. Stor Buddha, hehe

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, th0maseddy