526jabo
4,0 av 5 boblerAnmeldt 8. nov. 2018
4,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerSted
4,0 av 5 boblerService
erlendl360, General ManagerComfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 13. nov. 2018
Hei!

Takk for din veldig gode tilbakemelding!
Me beklagar at det var litt trøbbel med nøkkelkort, men fint at det løyste seg raskt for deg!

Velkommen tilbake!

kr 1 648
12.0 km fra Comfort Hotel Bergen Airport
Se flere hoteller i Blomsterdalen
Anmeldt 18. oktober 2018

På grunn av tidlig flyavgang måtte vi overnatte her. Hotellet er nytt og således ikke slitt. Veldig hyggelige resepsjonister. Smilende og serviceminded. Rommene er enkelt innredet. Noe liten plass til bagasje. Gulvene veldig kalde. Dårlig trykk på vannet, dette bør justeres. God mat ble servert i en "kjedelig" restaurant med betjening som absolutt kan bli bedre.

Takk, Otto L
Erlend L, General Manager på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hei Otto,

Takk for tilbakemelding!

Når det gjeld kalde golv og dårleg trykk på vatnet så sjekkar me dette ut umiddelbart for å utbetre feilen som var på det aktuelle rommet. Alle tilsette på hotellet skal gi deg den same kjensla som resepsjonistane ga deg. Difor ser me sjølvsagt på kva me sviktar på og korleis me kan gi deg og andre den beste moglege gjesteopplevinga.

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi havnet på dette hotellet på Widerøes regning som følge av flykansellering. Og det var det eneste gode med den hendelsen! Hotellet var pent og rent, betjeningen svært hyggelig, og frokosten riktig god. Kan anbefales!

Takk, beolsen
Erlend L, General Manager på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Hei!

Takk for flott tilbakemelding!
Veldig kjekt å høyra at me ga deg ei god oppleving på ein ellers trasig dag!

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Vi overnattet på dette hotellet i forbindelse med flyreiser. Beliggenheten er perfekt like ved terminalbygningen. Litt venting i resepsjonen ved ankomst. Dette skyldtes at resepsjonisten også måtte betjene baren, og det var mange som skulle ha drikkevarer. Etter innsjekk så jeg at det også fantes 3 automater for innsjekk.
Rommet var praktisk og god lydisolering fra flyplassen. Frokosten var overraskende bra, og inkludert i romprisen.

Takk, VacationOslo

Hei!

Takk for din flotte tilbakemelding!
Du nevner det sjølv, vår bar og resepsjon er slått saman til konseptet Barception. For å forenkla innsjekkinga for deg som gjest har me også innsjekkautomatar i tillegg til Nordic Choice Hotels-appen der du kan bruka mobilen som romnøkkel!

Velkomen tilbake!

Anmeldt 2. oktober 2018

fikk samme rom som sist.flott utsikt til flyavganger og flyankomster.rent og pent på rommet.det var rene håndklær.stille og rolig rom.sengen var fantastisk å ligge i.god service når en skulle handle noe i resepsjonen.fikk deilige skiver som var glutenfri.flott frokostbuffet.

Romtips: hadde rom 339 de siste gangene
Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, briteb
Erlend L, General Manager på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hei!

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding!
Velkommen tilbake!

Anmeldt 20. september 2018

Det er høstferie og denne dagen var preget av mye regn og noe sterk vind. Jeg startet med et opphold her, for å reise videre til Trondheim. Da jeg ankom hotellet, var det godt å få en hjertelig velkomst i resepsjonen, få meg en god dusj og tørket meg før jeg spiste en god fish`n`chips i Urban Easy restauranten.

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Jan Olav M
Erlend L, General Manager på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2018

Hei Jan Olav,

Takk for din fantastiske tilbakemelding!
Me gler oss til ditt neste besøk!