Expedia.comUSD 149
Trip.comUSD 149
EtripUSD 148
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Her har vi bodd før, ingen store forandringer. Kommer en seint inn får vi bare en Panini eller en seig landgang fra kjøledisken. Men ølla er fortsatt god i resepsjonen. Fine rom grei overnatting. Rent og fint på rommet. Moderne design.
Frokosten er flott, noe av det bedre på denne type hoteller ved flyplasser.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 807bj_rnh
erlendflunde, General Manager på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Hei!

Takk for flott tilbakemelding!
Me har servering frå kjøkenet fram til 22:30, men etter det skal du finne eit godt utval i vår Comfort Deli. Dersom produktet der ikkje var godt nok må me ta ein gjennomgang av rutinane.

Ynskjer deg velkomen tilbake!

Anmeldt 8. november 2018

Bodde på hotellet og fikk god service. Problemer med nøkkelkort men fikk hjelp til å låse opp og fikk beskjed til avtalt tid at nå var alt i orden. Fikk da kort som fungerte som det skulle. Spiste en god enkel middag i restauranten.

1  Takk, 526jabo
erlendl360, General Manager på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei!

Takk for din veldig gode tilbakemelding!
Me beklagar at det var litt trøbbel med nøkkelkort, men fint at det løyste seg raskt for deg!

Velkommen tilbake!

Anmeldt 18. oktober 2018

På grunn av tidlig flyavgang måtte vi overnatte her. Hotellet er nytt og således ikke slitt. Veldig hyggelige resepsjonister. Smilende og serviceminded. Rommene er enkelt innredet. Noe liten plass til bagasje. Gulvene veldig kalde. Dårlig trykk på vannet, dette bør justeres. God mat ble servert i en "kjedelig" restaurant med betjening som absolutt kan bli bedre.

Takk, Otto L
Erlend L, General Manager på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hei Otto,

Takk for tilbakemelding!

Når det gjeld kalde golv og dårleg trykk på vatnet så sjekkar me dette ut umiddelbart for å utbetre feilen som var på det aktuelle rommet. Alle tilsette på hotellet skal gi deg den same kjensla som resepsjonistane ga deg. Difor ser me sjølvsagt på kva me sviktar på og korleis me kan gi deg og andre den beste moglege gjesteopplevinga.

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi havnet på dette hotellet på Widerøes regning som følge av flykansellering. Og det var det eneste gode med den hendelsen! Hotellet var pent og rent, betjeningen svært hyggelig, og frokosten riktig god. Kan anbefales!

Takk, beolsen
Erlend L, General Manager på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Hei!

Takk for flott tilbakemelding!
Veldig kjekt å høyra at me ga deg ei god oppleving på ein ellers trasig dag!

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Vi overnattet på dette hotellet i forbindelse med flyreiser. Beliggenheten er perfekt like ved terminalbygningen. Litt venting i resepsjonen ved ankomst. Dette skyldtes at resepsjonisten også måtte betjene baren, og det var mange som skulle ha drikkevarer. Etter innsjekk så jeg at det også fantes 3 automater for innsjekk.
Rommet var praktisk og god lydisolering fra flyplassen. Frokosten var overraskende bra, og inkludert i romprisen.

Takk, VacationOslo

Hei!

Takk for din flotte tilbakemelding!
Du nevner det sjølv, vår bar og resepsjon er slått saman til konseptet Barception. For å forenkla innsjekkinga for deg som gjest har me også innsjekkautomatar i tillegg til Nordic Choice Hotels-appen der du kan bruka mobilen som romnøkkel!

Velkomen tilbake!