Vio.com
Trip.comUSD 146
Anmeldt 10. januar 2019

Simple hotell rom til og være så nytt. Dårlig utvalg i restauranten, sure damer i resepsjonen. Meget skuffa øve detta hotellet, gir dette hotellet maks terningkast 2 over heile linjen. Først få damene/herrene i resepsjonen til og vær litt meir happy, og kanskje kvitte seg med klaustrofobi rommene. Og det gjør heller ikke noe om dåke får litt meir utvalg på menyen.

Romtips: Større, få inn ein minibar. Føltes jo ut så eg låg i ei kista og sku begraves levende
Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Inspire32361361180
erlendflunde, General Manager på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Hei!

Takk for din tilbakemelding!

Synd å høyre at du ikkje er nøgd med vårt produkt. Me legg sjela vår i at du som gjest skal få eit godt opphald, og me tek alltid innspel til forbetring med oss vidare.

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Her har vi bodd før, ingen store forandringer. Kommer en seint inn får vi bare en Panini eller en seig landgang fra kjøledisken. Men ølla er fortsatt god i resepsjonen. Fine rom grei overnatting. Rent og fint på rommet. Moderne design.
Frokosten er flott, noe av det bedre på denne type hoteller ved flyplasser.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 807bj_rnh
erlendflunde, General Manager på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Hei!

Takk for flott tilbakemelding!
Me har servering frå kjøkenet fram til 22:30, men etter det skal du finne eit godt utval i vår Comfort Deli. Dersom produktet der ikkje var godt nok må me ta ein gjennomgang av rutinane.

Ynskjer deg velkomen tilbake!

Anmeldt 8. november 2018

Bodde på hotellet og fikk god service. Problemer med nøkkelkort men fikk hjelp til å låse opp og fikk beskjed til avtalt tid at nå var alt i orden. Fikk da kort som fungerte som det skulle. Spiste en god enkel middag i restauranten.

1  Takk, 526jabo
erlendl360, General Manager på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei!

Takk for din veldig gode tilbakemelding!
Me beklagar at det var litt trøbbel med nøkkelkort, men fint at det løyste seg raskt for deg!

Velkommen tilbake!

Anmeldt 18. oktober 2018

På grunn av tidlig flyavgang måtte vi overnatte her. Hotellet er nytt og således ikke slitt. Veldig hyggelige resepsjonister. Smilende og serviceminded. Rommene er enkelt innredet. Noe liten plass til bagasje. Gulvene veldig kalde. Dårlig trykk på vannet, dette bør justeres. God mat ble servert i en "kjedelig" restaurant med betjening som absolutt kan bli bedre.

Takk, Otto L
Erlend L, General Manager på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hei Otto,

Takk for tilbakemelding!

Når det gjeld kalde golv og dårleg trykk på vatnet så sjekkar me dette ut umiddelbart for å utbetre feilen som var på det aktuelle rommet. Alle tilsette på hotellet skal gi deg den same kjensla som resepsjonistane ga deg. Difor ser me sjølvsagt på kva me sviktar på og korleis me kan gi deg og andre den beste moglege gjesteopplevinga.

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi havnet på dette hotellet på Widerøes regning som følge av flykansellering. Og det var det eneste gode med den hendelsen! Hotellet var pent og rent, betjeningen svært hyggelig, og frokosten riktig god. Kan anbefales!

Takk, beolsen
Erlend L, General Manager på Comfort Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Hei!

Takk for flott tilbakemelding!
Veldig kjekt å høyra at me ga deg ei god oppleving på ein ellers trasig dag!