FindHotel
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
Agoda.comUSD 155
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Rimelig nytt flyplasshotell. Triste rom, ikke vannkoker eller kaffemaskin, ikke kjøleskap, ikke skohorn eller strykejern. Ikke søppelbøtte på rommet. Aircondition gjorde ikke rommet kaldt. Knøttlite vindu på rommet, lite oppbevaringsplass.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Vacation32350525484
Anmeldt 26. mars 2021

De kan ikke tilby noen tilpasninger eller tilrettelegge hvis du har barn. Ikke bo her hvis du har barn! Utrolig dårlig service, de er dessverre ikke imøtekommende i det hele tatt.
Maten serveres lunken og det eneste «barnevennlige» du da får er havregryn og yoghurt...

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, Stineerkul
Anmeldt 18. mars 2021 via mobile enheter

Bestilte meg burger og spareribs etter en skippa frokost etterfulgt av en sekser på rommet, hvis du kan tenke deg en 100% ukryddret ribbe(naturell, ikke spor av salt/pepper engang) så har du "spareribsen" servert. Burgern var ok, tørr,men spisbar. Bor du på Comfort og er sulten, ta spasér turen bort til Clarion, etter mange besøk der så slår jeg fast at maten er en helt annen verden.

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, arisnaub
Anmeldt 29. januar 2021 via mobile enheter

Ikke mulig å stille ned varmen på rommet. Termostaten viste 22,7g
Det var heller ikke mulig å åpne vinduet mer enn ett par cm.
I tillegg så har noen kloke hoder funnet på å innstallere høytalere over inngangen som de spiller musikk på hele natten.
Ellers så er hotellet nytt å fint og har hyggelig betjening

Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, tb_tromvik
Anmeldt 19. november 2020 via mobile enheter

Reiste sammen med kona i forbindelse med en operasjon. Rommene er stusslige. Virker nesten som one de gikk tom for penger under byggingen og ikke hadde råd til riktig styring av lys, kjøleskap og søppelbøtte.
Frokost og middag var ok.
Bestilte en stor fatøl og oppdaget til min forferdelse en tannpirker som lå i ølen.. Ikke bra- spesielt med tanke på den smitte situasjonen som vi er inne i. Klaget og de beklaget. De skulle lage et intert avvik av hele situasjonen. Usikker om det ble gjort.
Fikk dom kompensasjon lov til å disponere rommet helt til kl 1600 på utsjekkdagen.
Veldig usikker på om dette hotelle er verdt å komme tilbake til. Nærheten til flyplassen er det som taler for..

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, Gunnar8888