Anmeldt 12. mai 2017 via mobile enheter

Jeg har reist mye! men har aldri vært borti værre kundebehandling. Det var rett og slett helt flaut. Suiten vi hadde bestilt var støvete (sånn det blir etter lang tid med dårlig renhold) vi fikk ikke håndklær eller badekåper. Det var ca 13 varmegrader på rommet-og vannet i badeanlegget var kaldt. Under middagen var det så å si ingen av personale som forsto norsk.... og helle vin i glassene til oss-akkurat det var visst ikke noe som ble prioritert. Rett og slett SÅ dårlig opplevelse-at jeg kommer alltid til å styre unna.

Dato for oppholdet: september 2016
5  Takk, Mette J
Svar fra ledelsen:Besvart 18. mai 2017

Hei
Takk for din tilbakemelding. For å være ærlig er vi litt usikre på om dette er reelt og om du faktisk har bodd her hos oss? Er det det vil vi gjerne komme i kontakt med deg. Vi kan ikke finne deg i vårt bookingsystem og synes det er rart at du ikke ga oss en tilbakemelding hvis det var så ille som du gir utrykk for. Vi ser heller ikke at vi har mottatt noe tilbakemeldingsskjema som inneholder denne misnøyen. Ta gjerne kontakt med vår hotellsjef Niclas Norman så tar vi en prat.

Anmeldt 3. mai 2017

Stedet er rolig og omgivelsene er utrolig vakre. Det hersker en egen stemning over stedet som gir ro i sjelen.
Betjeningen er hyggelige og oppmerksomme, og yter god service.
Veldig god mat.
SPA-området, med bassenger både inne og ute, gir ekstra mulighet for velvære og avstressing.

Dato for oppholdet: april 2017
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Guide377077
Svar fra ledelsen:Besvart 8. mai 2017

Hei Synnøve
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 15. april 2017

veldig god mat, helt fantastisk faktisk.
flotte folk som jobbet, godt humør og fin atmosfære.
litt kjølig vann i boblebadet og dumt at persiennene kom frem med en gang sola skinte.
nydelig beliggenhet med fine turmuligheter. deilige dufter på spaet.

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, Mina Jønnum G
Svar fra ledelsen:Besvart 18. april 2017

Hei
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake.

Anmeldt 11. februar 2017 via mobile enheter

Ja det er langt til skogs men det må være et flott sted å tilbringe en weekend hvis du trenger å slappe av. God mat og flotte naturomgivelser. Det ble ikke Spa på meg men utendørs bassenget så fristende ut.

Dato for oppholdet: februar 2017
1  Takk, Thomas S
Svar fra ledelsen:Besvart 14. februar 2017

Takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake!

Anmeldt 5. februar 2017 via mobile enheter

Å bli " kasta" ut av huset og sendt hit er ikke noe å klage på. Det er så herlig sted. Fantastike omgivelser og en stillhet du lenge skal lete etter. Bare å se hotelle gir ro. Spa avd er helt fanrastisk. Og maten og vinen gir fullpakke på oppholdet. Det er turterreng og innsjø så aktivtere er det nok av både sommer og vinter. Rømskog Spa er et eventyr

Dato for oppholdet: februar 2017
1  Takk, 225helis
Svar fra ledelsen:Besvart 7. februar 2017

Hei på dere
Tusen takk for en fantastisk fin tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.