“Perfekt ramme for jubileumshelg”
Anmeldelse av Rømskog Spa & Resort

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 4 sider til!
Rømskog Spa & Resort
Nr. 1 av 1 hoteller i Romskog
Anmeldt 18 mai 2017 via mobile enheter

Vi samlet 60 medstudenter for et 30-årsjubileum og Rømskog Spa & Resort var en veldig god match for oss.

Stedet er nydelig, alt er bygget for nærhet til vannet og det ble en fin ramme. Flotte rom, god mat, hyggelig spise-, bar og uteområde og veldig imøtekommende personale. Alle var veldig hyggelige og imøtekommende, men resepsjonisten ga det lille ekstra. Med sin entusiasme og ekte kjærlighet til stedet løftet hun den allerede høye stemningen.

Topp score fra oss!

Opphold: mai 2017, reiste med venner
1  Takk, Jannicke H
Svar fra ledelsen:Besvart 22 mai 2017

Hei
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig hyggelig å ha dere her på besøk. Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 12 mai 2017 via mobile enheter

Jeg har reist mye! men har aldri vært borti værre kundebehandling. Det var rett og slett helt flaut. Suiten vi hadde bestilt var støvete (sånn det blir etter lang tid med dårlig renhold) vi fikk ikke håndklær eller badekåper. Det var ca 13 varmegrader på rommet-og vannet i badeanlegget var kaldt. Under middagen var det så å si ingen av personale som forsto norsk.... og helle vin i glassene til oss-akkurat det var visst ikke noe som ble prioritert. Rett og slett SÅ dårlig opplevelse-at jeg kommer alltid til å styre unna.

Opphold: september 2016
1  Takk, Mette J
Svar fra ledelsen:Besvart 18 mai 2017

Hei
Takk for din tilbakemelding. For å være ærlig er vi litt usikre på om dette er reelt og om du faktisk har bodd her hos oss? Er det det vil vi gjerne komme i kontakt med deg. Vi kan ikke finne deg i vårt bookingsystem og synes det er rart at du ikke ga oss en tilbakemelding hvis det var så ille som du gir utrykk for. Vi ser heller ikke at vi har mottatt noe tilbakemeldingsskjema som inneholder denne misnøyen. Ta gjerne kontakt med vår hotellsjef Niclas Norman så tar vi en prat.

Anmeldt 3 mai 2017

Stedet er rolig og omgivelsene er utrolig vakre. Det hersker en egen stemning over stedet som gir ro i sjelen.
Betjeningen er hyggelige og oppmerksomme, og yter god service.
Veldig god mat.
SPA-området, med bassenger både inne og ute, gir ekstra mulighet for velvære og avstressing.

• Opphold: april 2017, reiste alene
1  Takk, Synnøve R
Svar fra ledelsen:Besvart 8 mai 2017

Hei Synnøve
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 15 april 2017

veldig god mat, helt fantastisk faktisk.
flotte folk som jobbet, godt humør og fin atmosfære.
litt kjølig vann i boblebadet og dumt at persiennene kom frem med en gang sola skinte.
nydelig beliggenhet med fine turmuligheter. deilige dufter på spaet.

• Opphold: april 2017, reiste på forretningsreise
1  Takk, Mina Jønnum G
Svar fra ledelsen:Besvart 18 april 2017

Hei
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake.

Anmeldt 11 februar 2017 via mobile enheter

Ja det er langt til skogs men det må være et flott sted å tilbringe en weekend hvis du trenger å slappe av. God mat og flotte naturomgivelser. Det ble ikke Spa på meg men utendørs bassenget så fristende ut.

Opphold: februar 2017, reiste på forretningsreise
1  Takk, Thomas S
Svar fra ledelsen:Besvart 14 februar 2017

Takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake!

Har du vært i Rømskog Spa & Resort? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Rømskog Spa & Resort

Adresse: Vortungen, Romskog 1950, Norge (tidligere Zen Resort & Spa)
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Østlandet > Rømskog kommune > Romskog
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Restaurant Romservice Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 1 av 1 hoteller i Romskog
Prisnivå: kr 2 299 - kr 3 687 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3,5 stjerne — Rømskog Spa & Resort 3.5*
Antall rom: 44
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Expedia, Hotels.com, Booking.com, Agoda og Priceline slik at du trygt kan bestille fra Rømskog Spa & Resort. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Romskog Spa & Resort Hotel Romskog
Romskog Spa And Resort

Er dette din oppføring på TripAdvisor?