462helg
3,0 av 5 boblerAnmeldt 23. juni 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: juni 2019
GrandTour684741, SalgssjefRømskog Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 24. juni 2019
Takk for tilbakemelding. Vi starter med oppussing i løpet av året og håper å se dere her igjen ved en senere anledning.
  • ZenHotels.com
    268.1 km fra Rømskog Spa & Resort
    221.2 km fra Rømskog Spa & Resort
    Se flere hoteller i Romskog
    Anmeldt 10. juni 2019

Hotellet passer svært bra for middels store bedriftsgrupper - da kan en ofte få hotellet nesten for seg selv. Rammene gjør noe med fokus og oppmerksomhet. Vi trives godt i omgivelsene dette hotellet gir oss. Etter noen års bruk er inventaret på rommene litt slitt, men med den planlagte oppgraderingen blir det lett å velge dette hotellet også framover.

Dato for oppholdet: juni 2019
    1  Takk, vidarjohan
    GrandTour684741, Salgssjef på Rømskog Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Bra dere trives hos oss på konferanse. Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake.

Anmeldt 13. mai 2019 via mobile enheter

Har hørt mye bra om dette hotellet, men tidens tann synes godt etter 11 års drift. Mye må nok gjøres for å hanke inn en stjerne til. Maten er fantastisk god, der er det full score. Spa fasilitetene holder vel mål noen år til og veldig hyggelig atmosfære og betjening. Anbefaler gjerne til venner.

Dato for oppholdet: mai 2019
    Takk, royb234

Takk for tilbakemelding. Vi skal gjøre en oppgradering nå i løpet av året. Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake til et nyoppusset hotell.

Anmeldt 7. mai 2019

Dette er et fantastisk sted! Hotellet ligget midt i nydelig natur som kommer tett på gjennom store vinduer. Flotte fasiliteter, hyggelig betjening og deilig mat. Mange aktivitetstilbud, som basseng, aktivitetspark og kanopadling, Men aller best; skogens ro og rekreasjon. En virkelig perle av et hotell.

Dato for oppholdet: mai 2019
    Takk, KikkiHJ

Tusen takk for en fantastisk fin tilbakemelding. Ser frem til å ønske dere velkommen tilbake.

Anmeldt 8. april 2019 via mobile enheter

Nå skal det sies at vi var her bare en natt. Men fikk først et handikap rom. Håper da ikke alle er av samme standard. Lunsjen var ikke mye bra. Men middagen var veldig bra. Frokosten var grei. Bade delen av hotellet var bra, stille og Rolig. Mulig og få servering. Betjeningen var hjelpsomme og smilende. Kanskje jeg kommer tilbake en sommerdag. Men hotellprisen sto ikke til verdien av besøket.

Dato for oppholdet: april 2019
    Takk, Amund G
    MayTherese2015, Salgssjef på Rømskog Spa & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. april 2019

Takk for tilbakemelding. Hyggelig at du likte spa avdelingen. Velkommen igjen i sommer.

Anmeldt 6. april 2019 via mobile enheter

Langt inn i de dype skoger ligger Rømskog Spa&resort. Vidunderlig plass, med utsikt over vannet . Små øyet og nydelig turterreng . Varme boblebad ute og inne holder 38 varme grader. Stort basseng 28 grader. Badstue og nydelig spa avdeling .
    Maten var helt vidunderlig, servert i rolige omgivelser. Imponerende og utrolig god mat. Gratis strøm til Tesla, lov med hund 😃 hyggelig betjening. Verdt et besøk når et paradis åpner seg etter skogsturen .

Dato for oppholdet: april 2019
    Takk, silraa

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake.