Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Dette stedet overgår alle mine forventninger!
Interiør - nydelig vakkert !
Måltider - "høydare", hvert eneste måltid, en "abfab" ung, svensk kokk !
Service - alle "står på pinne" !
Utendørs omgivelser - balsam for sjelen !
SPA'et - et ekte Hamam, midt i de djupe skoger !
Alt i alt: jeg har nesten ikke positive superlativer nok...

Romtips: 🤗Nyyt og slapp av 😊 Gå på SPA !
Takk, Bente S
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde et fantastisk opphold her i forbindelse med et 60-årslag. God servering av nydelig mat. Veldig hyggelige ansatte. Vi er kjempefornøyde med oppholdet og trivdes veldig godt her. Utsikten og beliggenheten må oppleves. Spa avdelingen var avslappende og ren. Anbefaler virkelig dette stedet!

Takk, frkirenee
Anmeldt 6. juni 2021

Stedet scorer på beliggenhet. Innendørsbasseng helt ok, men jacuzzi utenfor virket ikke. Sengene og putene var vonde og flate. To senger satt inntil hverandre, falt i sprekken flere ganger om natten (ikke så kult når man er på kjærestetur). Vi sov skikkelig dårlig. Badet var stygt, vasken sprutet i alle retninger, knappen til doen var nesten ødelagt. Betjeningen var veldig hyggelige. De burde hatt flere kanoer og padlebrett, vi fikk ikke booket. Altfor få sitteplasser utendørs. Maten var sikkert bra, men for en kresen sjel som meg, kunne jeg ønske man hadde et alternativ til sjømat. Menyen er fastsatt, man får ikke på forhånd vite hva det er. Vi bestilte ekstra ting til ankomst, dette hadde de glemt. Personalet brukte ikke munnbind. Hotellrom og garderober har sjampo og balsam, men ikke dusjsåpe. Litt ekkelt med tanke på spa-avdeling hvor alle deler basseng, etc. Det er heller ikke kjøleskap/minibar på rommene. Naturstien er en grusvei som manglet poster til quiz. En del av hinderløypen/klatreparken var ødelagt og kunne ikke brukes. Aircondition på rommet, men ikke mulighet for å styre den. Med tanke på de skyhøye prisene, skulle standard og komfort vært betraktelig høyere. Stedet svarte ikke til forventningene.

1  Takk, 800katrines
Anmeldt 7. februar 2021 via mobile enheter

Jeg og min kone tilbrakte en dag/natt på Rømskog Spa og Resort og vi stortrivdes.
Vi bodde på suiten deres og hadde alle måltider inkludert.
Maten var fenomenal og her har de jobbet godt med råvarene og kokken lagde maten med stor glede, det merket man.
Betjeningen og de ansatte var også veldig serviceminded og tok godt vare på oss gjestene.
Oppholdet var strålende totalt sett med fine rom og generelt høy standard.

Om man skal trekke for noe så vil det være litt dårlig trykk i dusjen på rommet og en litt skarp/rar lukt i spa avdelingen på herresiden. Men dette bidro ikke til å gjøre oppholdet noe dårligere, så derfor får de full pott.

Vi kommer mer enn gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: februar 2021
1  Takk, AndreasFre
Anmeldt 12. desember 2020 via mobile enheter

Fint hotell med rolige omgivelser. God mat i restauranten. Er alltid to rett til lunsj og tre retter til middag. Kan ha hund på rommet. Spa med innendørs basseng og kaldkulp med flere badstuer. Utendørs jacuzzi varmkulp og badstu.

Dato for oppholdet: desember 2020
1  Takk, Simenpimen