Anmeldt 28. juli 2016

Bra kvalitet. Godt organisert Hyggelig betjening. Bra vedlikeholdt både camping plasser, toalett/dusj, renhold og lekeplasser .Vi var meget fornøyd med oppholdet. Kort vei til flott strand .Bassenget kan bli litt kaotisk for små barn . Fint å sykle i området

Dato for oppholdet: juli 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med camping.se
Takk, ErikM64
Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Vi låg i telt på reserveplassen i 4 dager. Beste plassering synes vi pga kort vei til stranden og servicebygg. Litt slitt og dårlig inntrykk av restaurant og badeanlegg. Men et bra opphold og stabilt fint vær alltid her på øland.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 405PerP
Anmeldt 31. juli 2015

Sonjas Camping er en 5 ***** stor camping ,som samtidig er fredelig og oversiktlig for barnefamilier . Servicen er god ,men når det gjelder stjerner kunne det kanskje holde med 4 . Mye aktiviteter for barna og en fin spasertur ned til stranden .
Campingen ligger i Løttorp på østsiden av Øland .

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, jmv920
Anmeldt 7. juli 2015 via mobile enheter

Fin campingplass. Rent og fint på sanitæranleggene. Store plasser til vogn eller bobil. Nært til flott sandstrand. Her er 90 prosent drop in plasser. Noe jeg synes er flott. Du kommer, finner deg en plass og er så lenge du ønsker. Öland er et ferieparadis.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Lillian J