“Herlig sted”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. mai 2017 via mobile enheter

Herlig sted med gode lokale retter og godt vinutvalg. Nydelig mat med skinker, pølser, oster og andre lokale deilige retter. Vel vært et besøk. Mye folk og lite sted så book bord hvis du vil være sikker på plass.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, espens2013

Anmeldt 18. april 2017

Vi besøkte Centro Storico til lunch og hadde heldigvis reservert bord på forhånd.
Menyen er ikke av de største og mest prangende, men klassisk og veldig vel smakene. Vi lot eieren velge en vin for oss, og vi angret ikke på det.
Dette var vårt og mitt første besøk her, men det blir garantert ikke siste.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Terje K
Anmeldt 4. september 2016 via mobile enheter

Tur til Piemonte for nyte mat og god vin. Fantastisk opplevelse på dette Vinoteca. Autentisk mat fra Piemonte med forslag til vin tilpasset maten, stol på eieren Alesso. Han vet hva han snakker om! Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: september 2016
Takk, larsv636
Anmeldt 22. juli 2016 via mobile enheter

Vi falt tilfeldigvis inn der under lunchtiden, ikke stor, men meget hyggelig sted, kan sitte ute, første etasje eller i andre etasje der vi satt, meget god håndlaget lokalmat med kunnskapsrike kelnere som tok godt vare på oss, meget god ravioli og burrata! Gode viner på glass og et utall på flaske! Kommer dit igjen i morgen!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, DagJohansen
Anmeldt 3. januar 2016

å gi cart blanche til Allessio er fantastisk, man spiser som en konge/ dronning og man drikker...... eventyrlig !

Dato for besøk: september 2015
Takk, Vindyret69

Reisende som så på Vinoteca Centro Storico, så også på

Castiglione Falletto, Province of Cuneo

Castiglione Falletto, Province of Cuneo
Roddino, Province of Cuneo

Har du vært i Vinoteca Centro Storico? Del dine erfaringer!