Agoda.com
Anmeldt 17. juli 2020

Helt nye hytter med alt av fasiliteter.
Veldig god innsjekk og utsjekk med bekreftelser med mail og sms.Ikke avhengig av tidspunkt og resepsjon.Stort friområde for unger og flott bål plass ved vannet.Kommer tilbake

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, catomartinussen
Anmeldt 17. juli 2020

Flott hytte med et moderne preg, fine utemøbler med ei fin utsikt. Stille og fredeligt.
Fine omgivelser, med god plass for barn og leke utenfor hyttene. Gåavstand til sentrum og butikker som er et pluss. God service:-) vil absolutt anbefale.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, ebs682020
Anmeldt 23. mai 2020 via mobile enheter

Tilbrakte en natt på en av hyttene de leier ut. Jeg fikk tildelt en av de minste hyttene(hytte 7), men denne hadde til gjengjeld en flott utsikt å by på. Nylig renoverte hytter som hadde en fin blanding mellom nytt og gammelt. Jeg fikk også ta en titt på en av de større hyttene som er under oppussing. Her har du en lik blanding mellom nytt og gammelt, men med bruk av lokale håndverkere så har de klart å bringe historien i Vågå inn i fremtiden.

Enten man gjør som meg overnatter alene, er ett par eller en liten familie. Så er dette en veldig fin plass for en eller flere netter.

Veldig hyggelig vertskap

Dato for oppholdet: mai 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, Tom U
Oystein82, Eier på Vågåvatnet Feriesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2020

Tusen takk for besøket og for flott tilbakemelding! :) Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss neste gang du er i Vågå!

Mvh,
Anja
Vågåvatnet Feriesenter

Anmeldt 18. mai 2020 via mobile enheter

En annerledes feiring av 17. Mai 2020 for storfamilien. I anledning at Erlend Solberg Rognes går Norge på langs, ville vi feire sammen med han på Vågåmo. Vi kjørte ned fra Trøndelag og ble møtt av så trivelig og imøtekommende vertskap! Hele oppholdet ble svært så trivelig i nyoppussede og godt utstyrte hytter. Rent og pent, gode senger og et fint sted å være. Vi kombinerte oppholdet med skitur ved Brimi sæter i Jotunheimen og gåturer ved Vågåvatnet. Anbefales! Vi så både Mogop, reinsdyr, elg, og storfugl

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, torbj_rgs67
Oystein82, Eier på Vågåvatnet Feriesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mai 2020

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding, og tusen takk for besøket! :)

Vi ønsker dere varmt velkommen tilbake til oss!

Mvh,
Anja
Vågåvatnet Feriesenter

Anmeldt 12. august 2018

Nydelig opphold på nyoppusset, romslig og flott hytte - alt av svært høy kvalitet. Ypperlig utgangspunkt for turer høyt og lavt i området og egner seg godt for opphold over flere dager pga kvalitet på hytter og utstyr ( komfyr, oppvaskmaskin og dusj ), samt beliggenhet. Stikkord: trivsel

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, leifh888