Eivind L
    11.7 km fra Vågåvatnet Feriesenter
    • Expedia.com
    0.9 km fra Vågåvatnet Feriesenter
    Gratis parkering
    Una pasada el sitio, las cabañas muy bien equipadas, las camas un poco pequeñas, por lo demás to
    • eDreams
      69.9 km fra Vågåvatnet Feriesenter
      Restaurant
      Se flere hoteller i Vågåmo
      Anmeldt 17. juli 2020

Veldig fin og godt utstyrt hytte, bra beliggenhet. Det var rent og ordentlig. Enkel og grei innsjekk og utsjekk med nøkkelboks, hvor vi mottok kode på sms. Veldig fornøyd med oppholdet. Kan anbefales!

Takk, karieva2020
      Anmeldt 17. juli 2020

Helt nye hytter med alt av fasiliteter.
      Veldig god innsjekk og utsjekk med bekreftelser med mail og sms.Ikke avhengig av tidspunkt og resepsjon.Stort friområde for unger og flott bål plass ved vannet.Kommer tilbake😊

Takk, catomartinussen
      Anmeldt 17. juli 2020

Flott hytte med et moderne preg, fine utemøbler med ei fin utsikt. Stille og fredeligt.
      Fine omgivelser, med god plass for barn og leke utenfor hyttene. Gåavstand til sentrum og butikker som er et pluss. God service:-) vil absolutt anbefale.

Takk, ebs682020
      Anmeldt 23. mai 2020 via mobile enheter

Tilbrakte en natt på en av hyttene de leier ut. Jeg fikk tildelt en av de minste hyttene(hytte 7), men denne hadde til gjengjeld en flott utsikt å by på. Nylig renoverte hytter som hadde en fin blanding mellom nytt og gammelt. Jeg fikk også ta en titt på en av de større hyttene som er under oppussing. Her har du en lik blanding mellom nytt og gammelt, men med bruk av lokale håndverkere så har de klart å bringe historien i Vågå inn i fremtiden.

Enten man gjør som meg overnatter alene, er ett par eller en liten familie. Så er dette en veldig fin plass for en eller flere netter.

Veldig hyggelig vertskap👌🏻👌🏻

Dato for oppholdet: mai 2020
      Reisetype: Reiste alene
      Takk, Tom U
      Oystein82, Eier på Vågåvatnet Feriesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2020

Tusen takk for besøket og for flott tilbakemelding! :) Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss neste gang du er i Vågå!

Mvh,
      Anja
      Vågåvatnet Feriesenter

Anmeldt 18. mai 2020 via mobile enheter

En annerledes feiring av 17. Mai 2020 for storfamilien. I anledning at Erlend Solberg Rognes går Norge på langs, ville vi feire sammen med han på Vågåmo. Vi kjørte ned fra Trøndelag og ble møtt av så trivelig og imøtekommende vertskap! Hele oppholdet ble svært så trivelig i nyoppussede og godt utstyrte hytter. Rent og pent, gode senger og et fint sted å være. Vi kombinerte oppholdet med skitur ved Brimi sæter i Jotunheimen og gåturer ved Vågåvatnet. Anbefales! Vi så både Mogop, reinsdyr, elg, og storfugl😀

Dato for oppholdet: mai 2020
      Takk, torbj_rgs67
      Oystein82, Eier på Vågåvatnet Feriesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mai 2020

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding, og tusen takk for besøket! :)

Vi ønsker dere varmt velkommen tilbake til oss!

Mvh,
      Anja