Agoda.com
Anmeldt 13. september 2020

Flott og renslig hytte med god plass. Enkel og grei kommunikasjon med utleiger som tilbydde selv-innsjekk og utsjekk med nøkkelboks. Godt utstyrt kjøkken, 2 soverom og sovesofa på stuen. Kunne vært tørkemuligheter for klær om noe kan utsettes på.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, kaspar92
Anmeldt 17. juli 2020

Fine hytter med høy standard. Gåavstand til Vågåmo Sentrum, og sentralt ift Jotunheimen. Familie på fem som overnattet to netter ifm tur til Galdhøpiggen (det tar ca en time med bil til Juvasshytta). Leier gjerne her igjen ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 131eivindl
Anmeldt 17. juli 2020

Veldig fin og godt utstyrt hytte, bra beliggenhet. Det var rent og ordentlig. Enkel og grei innsjekk og utsjekk med nøkkelboks, hvor vi mottok kode på sms. Veldig fornøyd med oppholdet. Kan anbefales!

Takk, karieva2020
Anmeldt 17. juli 2020

Helt nye hytter med alt av fasiliteter.
Veldig god innsjekk og utsjekk med bekreftelser med mail og sms.Ikke avhengig av tidspunkt og resepsjon.Stort friområde for unger og flott bål plass ved vannet.Kommer tilbake

Takk, catomartinussen
Anmeldt 17. juli 2020

Flott hytte med et moderne preg, fine utemøbler med ei fin utsikt. Stille og fredeligt.
Fine omgivelser, med god plass for barn og leke utenfor hyttene. Gåavstand til sentrum og butikker som er et pluss. God service:-) vil absolutt anbefale.

Takk, ebs682020