Dalsv
    • Hotels.com
    • Priceline
    0.9 km fra Vågåvatnet Feriesenter
    Gratis parkering
    Una pasada el sitio, las cabañas muy bien equipadas, las camas un poco pequeñas, por lo demás to
    • eDreams
    Restaurant
    57.7 km fra Vågåvatnet Feriesenter
    Se flere hoteller i Vågåmo
    Anmeldt 13. september 2020

Hyttene holder veldig god standard. Veldig behagelige senger, puter og dyner. Kjøkken med alt man trenger av utstyr. Og på badet finner man til og med hårføner. Smart TV hvor man kan logge seg på feks netflix (bare husk å logge deg av før du reiser ;)). Stort flatt uteområde med en god del uteleker så barna kan springe fra seg. Vi er en familie på 4, med to barn på 2 og 5 år som har overnattet her 4 ganger i sommerferien de siste to årene, da det har praktisk beliggenhet ca halvveis mellom Bergen og Trondheim. Vi har dermed prøvd ut 4 av hyttene på Vågåvatnet feriesenter, og alle hyttene holder samme flotte standard. Det eneste minus er at det ene soverommet er litt lite, med en veldig smal seng. Uten å ha målt anslår jeg en bredde på 1,20 m, max 1,50 m. For reisende med to barn hadde jeg foretrukket om det var køyeseng på det minste rommet.

Takk for oss, vi kommer definitivt tilbake!

Takk, melros2020
    Anmeldt 13. september 2020

Flott og renslig hytte med god plass. Enkel og grei kommunikasjon med utleiger som tilbydde selv-innsjekk og utsjekk med nøkkelboks. Godt utstyrt kjøkken, 2 soverom og sovesofa på stuen. Kunne vært tørkemuligheter for klær om noe kan utsettes på.

Dato for oppholdet: september 2020
    Takk, kaspar92
    Anmeldt 17. juli 2020

Fine hytter med høy standard. Gåavstand til Vågåmo Sentrum, og sentralt ift Jotunheimen. Familie på fem som overnattet to netter ifm tur til Galdhøpiggen (det tar ca en time med bil til Juvasshytta). Leier gjerne her igjen ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, 131eivindl
    Anmeldt 17. juli 2020

Veldig fin og godt utstyrt hytte, bra beliggenhet. Det var rent og ordentlig. Enkel og grei innsjekk og utsjekk med nøkkelboks, hvor vi mottok kode på sms. Veldig fornøyd med oppholdet. Kan anbefales!

Takk, karieva2020
    Anmeldt 17. juli 2020

Helt nye hytter med alt av fasiliteter.
    Veldig god innsjekk og utsjekk med bekreftelser med mail og sms.Ikke avhengig av tidspunkt og resepsjon.Stort friområde for unger og flott bål plass ved vannet.Kommer tilbake😊

Takk, catomartinussen