eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Perfekt for deg som ønsker å kombinere toppturen med en fantastisk smaksopplevelse. God frokost også, med mulighet for å smøre niste til turen. Hyggelige folk og fin standard - akkurat som et fjellhotell skal være. Fint opphold i forbindelse med tur over Besseggen

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, jbariaas
Karola Wenzel, Eier på Hindsæter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2020

Tusen takk for fine ord her, velkommen tilbake!

Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Rom: gode senger, gammel men grei standard. Slik fjellhotell fra 1898 skal være.
Mat: super frokost, mulighet for å smøre matpakke. Veldig god 3-retters middag. Kjent for godt kjøkken.
Fellesområder: peisstue og minglerom. Ingen tv (heldigvis)
Badstuer, vanlig og ir, samt boblebad. Herlig etter lange dager i fjellet.
Wifi: finnes, men dårlig dekning eller åpent nett som ikke godtas av telefoner med høy sikkerhet.
Hyggelig og imøtekommende personale.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, bjornness
hindseter, Eier på Hindsæter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2019

Takk for at du tok deg tiden til å gi en hyggelig anbefaling - velkommen tilbake!

Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Fint sted å overnatte før/etter Besseggen tur. Fine rom med bad og nydelig frokost og kan bestille middag med lokale råvarer fra en veldig god restaurant. Her kan man også bestille lunsj til å ta med på tur.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, tritratri

Takk for hyggelig tilbakemelding - velkommen tilbake!

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Herlig senhøst weekend på 900 meter over havet i Jotunheimen. Hyggelig velkomst av eiere og fikk et flott rom. Fantastisk mat både fredag og lørdag. Morsom lørdagsaktivitet med tur i urørt 500 år gammel furuskog. Vi fikk se flere utryddingstruete sopp- og algearter. Som en ekstra bonus fant vi faktisk flere trøfler(!) på turen. Flott frokost. Vi gleder oss til neste tur til Hindsæter ! Anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, KnutM118

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - og velkommen tilbake!

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Nydelig helg på Hindseter. Fantastisk mat og drikke med gode venner.
Kan anbefales for alle fjellglade matentusiaster.
Fjellet var på sitt beste med farger i alle valører.
Hyggelig med historier fortalt av gjetere fra Vågå tamreinlag.
Takk til Carola og Andre’

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Hilde Lise B
hindseter, Resepsjonssjef på Hindsæter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Så bra at dere koste dere hos oss! Og tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi pris på. Velkommen tilbake!