Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Priceline
Agoda.com
eDreamsUSD 293
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Skal du til Jotunheimen og vil unne deg noe ekstra, anbefaler jeg en overnatting på Hindsæter. Et utrolig fint sted! Nydelige rom, utsøkt mat basert på lokale råvarer og et fantastisk sted å komme til etter en lang tur i fjellet. Slik vi gjorde i går

Takk, 123gunnar
Karola Wenzel, Eier på Hindsæter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2021

Tusen takk, hyggelig å høre at de nye rommene falt i smak, velkommen tilbake!

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Hotellet er av eldre, hyggelig stil. Middagen skrives inn i minneboka der lokale råvarer og presentasjon står i fokus.
Det eneste å trekke ned på er dårlig mobildekning på rommet. Men da får man heller tid til å lese en bok og nyte utsikten.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 634christinas
Karola Wenzel, Eier på Hindsæter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2020

Tusen takk for hyggeiig tilbakemelding, velkommen igjen!

Anmeldt 16. juli 2020

Flott utgangspunkt for turer i Jotunheimen, Besseggen eller Knutshøe. Klasse over middagen i autentisk spisesal. Hyggelig peisestue der vi fikk kaldt øl av ulike typer. Trivelig atmosfære og greie priser. Anbefales.

1  Takk, Cwjanssen

Tusen takk for veldig hyggelig anbefaling, velkommen tilbake!

Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Perfekt for deg som ønsker å kombinere toppturen med en fantastisk smaksopplevelse. God frokost også, med mulighet for å smøre niste til turen. Hyggelige folk og fin standard - akkurat som et fjellhotell skal være. Fint opphold i forbindelse med tur over Besseggen

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, jbariaas

Tusen takk for fine ord her, velkommen tilbake!

Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Rom: gode senger, gammel men grei standard. Slik fjellhotell fra 1898 skal være.
Mat: super frokost, mulighet for å smøre matpakke. Veldig god 3-retters middag. Kjent for godt kjøkken.
Fellesområder: peisstue og minglerom. Ingen tv (heldigvis)
Badstuer, vanlig og ir, samt boblebad. Herlig etter lange dager i fjellet.
Wifi: finnes, men dårlig dekning eller åpent nett som ikke godtas av telefoner med høy sikkerhet.
Hyggelig og imøtekommende personale.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, bjornness
hindseter, Eier på Hindsæter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2019

Takk for at du tok deg tiden til å gi en hyggelig anbefaling - velkommen tilbake!