Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Flott og god middag med familien som bør bli ein tradisjon. Flott service som fekk oss til å føle oss velkomne inklusive dei to barna som fekk ekstra oppmerksomhet.Flott opplevelse med den beste biffsnadderet eg har smakt

Dato for oppholdet: desember 2018
3  Takk, annekarim2018
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Veldig lytt, hørte alt hva naboene snakket om. Hadde en vond lukt på badet som vi ikke fikk vekk. Minnet om kål. Vinduene ville i tillegg ikke la seg åpne da de hadde malt utvendig (fikk hjelp med å åpne de til slutt). Ene enkeltsenga var knekt, ingen minibar.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Mats F
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vågå hotell har gjennomgått ei skikkeleg renovering det siste året. Romma er pussa opp, Krognesmøbel og trekvitt er bytta ut med moderne sittegrupper, ein kan kose seg på den nye uteterassa ein varm sommarkveld, eller sveitte litt i det splitter nye treningssenteret - gjerne med ein dukkert etterpå. Både bygdefolk og tilreisande ser ut til å trivast - hotellet byrjar å få att den gode atmosfæra som rådde her før!

1  Takk, 753bj_rns
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Vi bodde her én natt på gjennomreise. Bra størrelse på bassenget, som også var barnevennlig. Bodde i et av de nyoppussede rommene, som hadde god størrelse og var fine. Litt veikro-preg på middagen, men var veldig fornøyd med frokosten dagen derpå: både hjemmelaget eggerøre, bacon, vafler med mer. Stort pluss for at de ettersendte den gjenglemte bamsen til junior med Posten! Vi bor gjerne her igjen.

Takk, Anne Birte V
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Svært slitt hotell. Minna meir om ein leirplass enn eit hotell. Restauranten burde vore omtala som kafeteria. Blodpris pr natt, kr 1590 for eit dobbeltrom med null komfort. Dyraste og dårlegaste overnatting på vår Norgesferie

Takk, Brit Jorunn W