Terje J
0.9 km fra Vågå Hotell
Our brand new suite
12.5 km fra Vågå Hotell
    0.3 km fra Vågå Hotell
    Una pasada el sitio, las cabañas muy bien equipadas, las camas un poco pequeñas, por lo demás to
    13.3 km fra Vågå Hotell
    • Priceline
    20.0 km fra Vågå Hotell
    Se flere hoteller i Vågåmo
    Anmeldt 21. juli 2019

Havnet her en natt på gjennomreise, Koselig hotell med trivelig hytte stil, spesielt i spisesalen. God og variert frokost. Hyggelig betjening og rent og fint på rommet. Men alt for dyrt! Får derfor ikke full score.

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, SamiraS244
    Anmeldt 24. februar 2019

Vi booket dette hotellet, fordi det var basseng.

Så kommer vi på hotellet.

Blir fortalt at t at hotellets basseng ikke er tilgjengelig for hotellets gjester mellom kl 08:00 til 14:00 i i hverdagen, fordi bygdas skole og barnehager hadde bassenget i dette tidspunktet. De følger skoleruta,så da er skolens barne og barnehage lånt basseng at hotellet.

I tillegg den tirsdagen ved ankomst kunne vi heller ikke bade mellom kl 15:00 til 16:30 for en lokal revmatisme hadde timer i bassenget da.

Blir litt feil fra Hotellets side å markedsføre seg med basseng til sine hotellet gjester når når bassenget IKKE her tilgjengelig allikevel.
    Synes det bryter litt med markedsføringen.

Når hele oppholdet var basert på at vi kunne bade mellom kl 07:00 til 22:00 hverdag.
    Synes derfor prisen var for høy!
    I tillegg så var frokosten mer basert på mat med tuber med reke ost, baconost, leverpostei.

Dato for oppholdet: februar 2019
    1  Takk, Nikeline2014
    Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Typisk hotell for reisende som ikke lenger er helt oppdatert. Til tross for bra tilbud av treningsfasiliteter og svømmehall så ee rom og fellesarealer mer enn modent dør oppussing.
    Likevel et greit alternativ på vinteren da mange av sesonghotellene er stengt.

Dato for oppholdet: februar 2019
    1  Takk, tomvidarl
    Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Flott og god middag med familien som bør bli ein tradisjon. Flott service som fekk oss til å føle oss velkomne inklusive dei to barna som fekk ekstra oppmerksomhet.Flott opplevelse med den beste biffsnadderet eg har smakt

Dato for oppholdet: desember 2018
    3  Takk, annekarim2018
    Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Veldig lytt, hørte alt hva naboene snakket om. Hadde en vond lukt på badet som vi ikke fikk vekk. Minnet om kål. Vinduene ville i tillegg ikke la seg åpne da de hadde malt utvendig (fikk hjelp med å åpne de til slutt). Ene enkeltsenga var knekt, ingen minibar.

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, Mats F