kr 1 736
0.9 km fra Vågå Hotell
Our brand new suite
    12.5 km fra Vågå Hotell
      0.3 km fra Vågå Hotell
      Una pasada el sitio, las cabañas muy bien equipadas, las camas un poco pequeñas, por lo demás to
      • eDreams
      16.6 km fra Vågå Hotell
      21.6 km fra Vågå Hotell
      Se flere hoteller i Vågåmo
      Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Hadde 2 netter med familien i dette hotellet som en del av Norges ferien i år. Dette er en perle! Fantastisk atmosfære, perfekt beliggenhet. Corona tiltak som gjør stedet kjempetrygt mtp å unngå smitte, stedet rengjøres og desinfiseres kontinuerlig. Romslig og kjempekoselig innredet restaurant som gir mulighet til å holde god avstand og samtidig ha det kjempehyggelig. Frokosten er veldig god, godt utvalg, alle kan finne noe de liker. Restauranten serverer et godt utvalg av matretter. Personalet er svært imøtekommende og behjelpelig med alt man lurer på. I tillegg kommer det et stort og topputstyrt treningssenter og koselig svømmebasseng med tilgang til badstue. Romslige og kjemperene rom, gode senger! Mer kan man ikke ønske seg! Mye å oppleve i Vågå også, spesielt for Munch interesserte. Anbefaler til alle som reiser via Vågå å oppleve dette stedet!

Dato for oppholdet: august 2020
      Takk, N0rway39
      Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Første overnatting på turen. Vi ankom Vågå etter å ha kjørt over Voss, Gudvangen Lærdal og over fjellet. Vi ble møtt av en hyggelig betjening og fikk straks tildelt rom. Rommene er enkle å greie. Det var fint vær, så da benyttet vi terrassen utenfor til å slappe av med et glass øl i solen. Senere spiste vi middag. Jeg bestilte en biff. Den var riktig tilberedt, og den smakte godt sammen med peppersausen. I tillegg var det kokte nypoteter, brokkoli og tomat. Det var også to friterte løkringer med. Vi sov godt i de behagelige sengene. Frokost om morgenen var i form av buffe. Det var første dagen de fikk anledning etter pandemien. Det var viktig å holde avstand, og det var plassert ut rikelig med ant-bakk. Vi sjekket ut. Betalte kr. 1.490 for rommet. Middagen (2 stk) betalte vi kr. 630. Hyggelig hotell. Kan anbefales.

Takk, AndersZorn
      Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Når du har lagt deg og hører at naborommet bruker toalettet og lurer på om de er på samme rom. Maken til lytt skal en lete lenge etter. Kanskje noen stråvegger i Afrika.
      Høy pris og dårlig parkering. Men gratis var parkeringen.
      Koster mer å bo her enn på noen av de flotteste hotellene i Oslo sentrum. Så her utnyttes situasjonen som et av de nærmeste hotellene til Norges høyeste fjelltopper.

Stort pluss er at det er badebasseng. Dette faller i smak hos alle barn som liker å kose seg i vannet.
      Utover lyden på rommet føltes som om du sov i en sovesal var rommet pent.
      Lurer litt hva rørleggeren som har montert blandebatteriet i dusjen har tenkt på. Det er montert i knehøyde.

1  Takk, phovland
      Anmeldt 20. juli 2020

Det eneste positive med dette hotellet er gratis parkering.
      Hotellet er langt, kronglete og i tre etasjer uten heis. Rommet vi hadde lå i andre etasje og vi måtte gå flere trapper og flere ganger for å komme oss dit.
      På fellestoalettet for damer, fant kun ett, var det store mengder vann på gulvet og fremsto som skikkelig udelikat.
      Selve rommet er heller ikke noe å skryte av. Senga var ubehagelig å sove i, dyne og pute er klumpete, badet lite og rommet luktet som et svømmebasseng.
      Bestilte middag i restauranten ved ankomst på kvelden. Grei biff, men som tilbehør ble det servert ihjelkokte grønnsaker. Ikke verdt over 300 kr.
      Til frokost ble det satt fram bla. grønne egg, grønn eggerøre og eplejuice som smakte lite godt.
      Kan ikke anbefale noen dette overprisede hotellet.

2  Takk, RB844
      Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vågå hotell er et enkelt greit hotell. Rommene er ikke velutstyrt, ikke en gang et glass på rommet. Men det var rullegardin her slik at det ble mørkt når man skulle legge seg i sommernatten.
      Det ble servert en stor deilig frokost, og dette var første dagen en kunne forsyne seg selv av frokostbordet i disse koronatider.

2  Takk, Terje J