eDreams
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Super trivelig familie drevet hotell der personlig service er i høysete. Rolig og behandling beliggenhet i nærheten av sentrum. Vi var 33 personer fra Team rynkeby som ble tatt i mot som helter og de bidro med penger for saken våres. God mat med mye smak og en fyldig og god frokost buffé. Kommer gjerne tilbake som en privatperson senere.

Takk, alfm2017
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Veldig enkle rom, mangel på såpe og håndsprit. Baderom innredet slik at hele badet blir søkke vått etter dusjing. Overkokt mat til middag. Pluss for hyggelig betjening. Ok renhold og god frokost. Bare midt på treet...

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Stein Egil G
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Hadde 2 netter med familien i dette hotellet som en del av Norges ferien i år. Dette er en perle! Fantastisk atmosfære, perfekt beliggenhet. Corona tiltak som gjør stedet kjempetrygt mtp å unngå smitte, stedet rengjøres og desinfiseres kontinuerlig. Romslig og kjempekoselig innredet restaurant som gir mulighet til å holde god avstand og samtidig ha det kjempehyggelig. Frokosten er veldig god, godt utvalg, alle kan finne noe de liker. Restauranten serverer et godt utvalg av matretter. Personalet er svært imøtekommende og behjelpelig med alt man lurer på. I tillegg kommer det et stort og topputstyrt treningssenter og koselig svømmebasseng med tilgang til badstue. Romslige og kjemperene rom, gode senger! Mer kan man ikke ønske seg! Mye å oppleve i Vågå også, spesielt for Munch interesserte. Anbefaler til alle som reiser via Vågå å oppleve dette stedet!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, N0rway39
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Første overnatting på turen. Vi ankom Vågå etter å ha kjørt over Voss, Gudvangen Lærdal og over fjellet. Vi ble møtt av en hyggelig betjening og fikk straks tildelt rom. Rommene er enkle å greie. Det var fint vær, så da benyttet vi terrassen utenfor til å slappe av med et glass øl i solen. Senere spiste vi middag. Jeg bestilte en biff. Den var riktig tilberedt, og den smakte godt sammen med peppersausen. I tillegg var det kokte nypoteter, brokkoli og tomat. Det var også to friterte løkringer med. Vi sov godt i de behagelige sengene. Frokost om morgenen var i form av buffe. Det var første dagen de fikk anledning etter pandemien. Det var viktig å holde avstand, og det var plassert ut rikelig med ant-bakk. Vi sjekket ut. Betalte kr. 1.490 for rommet. Middagen (2 stk) betalte vi kr. 630. Hyggelig hotell. Kan anbefales.

Takk, AndersZorn
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Når du har lagt deg og hører at naborommet bruker toalettet og lurer på om de er på samme rom. Maken til lytt skal en lete lenge etter. Kanskje noen stråvegger i Afrika.
Høy pris og dårlig parkering. Men gratis var parkeringen.
Koster mer å bo her enn på noen av de flotteste hotellene i Oslo sentrum. Så her utnyttes situasjonen som et av de nærmeste hotellene til Norges høyeste fjelltopper.

Stort pluss er at det er badebasseng. Dette faller i smak hos alle barn som liker å kose seg i vannet.
Utover lyden på rommet føltes som om du sov i en sovesal var rommet pent.
Lurer litt hva rørleggeren som har montert blandebatteriet i dusjen har tenkt på. Det er montert i knehøyde.

1  Takk, phovland