Booking.comUSD 151
Trip.comUSD 159
eDreamsUSD 151
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Da har familien tatt turen innom Vågå hotell. Og vi har garantert lagt igjen spor - i form av hårstrå og brødsmuler som ikke kommer til å forsvinne før det blir vasket neste skuddår.

Hvis du greier å oppholde deg alle andre steder enn hotellrommet, er det mulig å komme seg helskinnet gjennom. Familien prøvde så langt det lot seg gjøre å bruke så mange timer av døgnet som mulig i resepsjonsområdet, badebassenget og med å gå turer i nærområdet, men etterhvert blir man også nødt til å sove.

Når man kommer inn i hotellrommet, møter man en blå skinnsofa med hvite malingsflekker som jeg ville betalt folk for å hente på Finn hvis det var min. Barna sov på ekstrasenger av typen du-våkner-med-skoliose, og hele familien var skjemmet bort med puter som flotter seg med at de har nådd sommerkroppen 2021 - ikke tykkere enn 2 cm og med en stram kjerne. #protip brett putene i to for en noe mer behagelig søvn.

For den nette sum av 2315kr får du et dosete som sklir mot siden når du setter deg ned, en dusj som fokuserer mer på å dusje resten av badet enn deg og et kjøkken som utfordrer definisjonen av kjøkken ved å ikke inneholde noe form for kjøkkenutstyr.

Hotell-annonsen smykker seg med bilder av rom som ikke kunne vært lengre fra realiteten. Man hadde fått et mer realistisk inntrykk hvis de heller publiserte bilder av eierne - for det det som møter deg på hver eneste vegg i gangene. Hadde jeg stått ansvarlig for disse hotellrommene, hadde jeg ikke hatt fjeset mitt på veggene.

Nå tar familien på fem turen opp mot Galdhøpiggen, og hotellopplevelsen kommer trolig til å underholde oss hele veien mot toppen.

Takk for besøket!

Dato for oppholdet: august 2021
3  Takk, L262GGlinas
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Super trivelig familie drevet hotell der personlig service er i høysete. Rolig og behandling beliggenhet i nærheten av sentrum. Vi var 33 personer fra Team rynkeby som ble tatt i mot som helter og de bidro med penger for saken våres. God mat med mye smak og en fyldig og god frokost buffé. Kommer gjerne tilbake som en privatperson senere.

Takk, alfm2017
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Veldig enkle rom, mangel på såpe og håndsprit. Baderom innredet slik at hele badet blir søkke vått etter dusjing. Overkokt mat til middag. Pluss for hyggelig betjening. Ok renhold og god frokost. Bare midt på treet...

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Stein Egil G
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Hadde 2 netter med familien i dette hotellet som en del av Norges ferien i år. Dette er en perle! Fantastisk atmosfære, perfekt beliggenhet. Corona tiltak som gjør stedet kjempetrygt mtp å unngå smitte, stedet rengjøres og desinfiseres kontinuerlig. Romslig og kjempekoselig innredet restaurant som gir mulighet til å holde god avstand og samtidig ha det kjempehyggelig. Frokosten er veldig god, godt utvalg, alle kan finne noe de liker. Restauranten serverer et godt utvalg av matretter. Personalet er svært imøtekommende og behjelpelig med alt man lurer på. I tillegg kommer det et stort og topputstyrt treningssenter og koselig svømmebasseng med tilgang til badstue. Romslige og kjemperene rom, gode senger! Mer kan man ikke ønske seg! Mye å oppleve i Vågå også, spesielt for Munch interesserte. Anbefaler til alle som reiser via Vågå å oppleve dette stedet!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, N0rway39
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Første overnatting på turen. Vi ankom Vågå etter å ha kjørt over Voss, Gudvangen Lærdal og over fjellet. Vi ble møtt av en hyggelig betjening og fikk straks tildelt rom. Rommene er enkle å greie. Det var fint vær, så da benyttet vi terrassen utenfor til å slappe av med et glass øl i solen. Senere spiste vi middag. Jeg bestilte en biff. Den var riktig tilberedt, og den smakte godt sammen med peppersausen. I tillegg var det kokte nypoteter, brokkoli og tomat. Det var også to friterte løkringer med. Vi sov godt i de behagelige sengene. Frokost om morgenen var i form av buffe. Det var første dagen de fikk anledning etter pandemien. Det var viktig å holde avstand, og det var plassert ut rikelig med ant-bakk. Vi sjekket ut. Betalte kr. 1.490 for rommet. Middagen (2 stk) betalte vi kr. 630. Hyggelig hotell. Kan anbefales.

Takk, AndersZorn