“100%”
Anmeldelse av Andre Etasje

Andre Etasje
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Vågåmo
Beskrivelse: Vi har lunsj fra 11-15. Kjøkkenet er stengt fra 15-18.30, men du er velkommen til å nyte noe i glasset. Fra 18.30 har vi 3.retters sommermeny. Se mer info om mat på vår hjemmeside andreetasje.no
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Beste restauranten!!! Fantastisk mat, nydelig vin og beste sevice
Anbefales for de som er opptatt av kulinariske opplevelser!
Må benytte anledningen til å skryte av servitrisa Mari. Enestående og imponerende på alle måter!!

Takk, Vacation02420536103
Andre Etasje, Marketing på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Tusen takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger.
Takk for besøket og velkommen igjen:)

Anmeldt 8. juli 2021

Fantastisk mat, drikke og super service! Koselig atmosfære. Kan virkelig anbefales!! Gudbrandsdalens beste.

1  Takk, G6417BKchristinew

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger.
Takk for besøket og velkomne igjen.

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Mat var helt fantastisk! Blid servitør og koselige lokaler. Anbefaler på det sterkeste!absolutt verdt de pengene.
Bord bør bookes på forkant.

Takk, milosamargarita
Andre Etasje, Marketing på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)

Anmeldt 25. september 2020

Vi fikk booket reservasjon gjennom hotellet vårt på Sov Lodge, og vi visste ikke hvor vi skulle spise eller hva vi kunne se for oss. Det var en utrolig fin overraskelse når vi kom opp til Andre etasje til et utrolig sjarmerende sted! En utrolig lun og sjarmerende stemning over hele stedet! Og maten var virkelig helt fantastisk. Servitørene og eierne var så søte og hyggelige og alt var bare helt topp. Det er nesten så vi vil tilbake til Vågå bare for å dra tilbake hit!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, KarolineOlsen
Anmeldt 14. september 2020

Mat, stemning og vertskap i toppklasse! Stemningen til et trivelig tømmerhus, gjenbruk av gammelt porselen og møbler i kombinasjon med utsøkt mat og trivelige folk. Rom for gode opplevelser.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Kjersti S

Reisende som så på Andre Etasje, så også på

Har du vært i Andre Etasje? Del dine erfaringer!