“Andre etasje - må prøves!”
Anmeldelse av Andre Etasje

Andre Etasje
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Vågåmo
Beskrivelse: Vi har lunsj fra 11-15. Kjøkkenet er stengt fra 15-18.30, men du er velkommen til å nyte noe i glasset. Fra 18.30 har vi 3.retters sommermeny. Se mer info om mat på vår hjemmeside andreetasje.no
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk restaurant der de yter det lille ekstra i lune og trivelige lokaler og maten var helt utsøkt! Vi spiste 3-retters middag - nydelig!

Takk, 151sisselb
Andre Etasje, Marketing på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2021

Tusen takk for tilbakemelding :)

Velkomne igjen.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fanstastisk sted, eksepsjonell kokk og mat!!! Anbefales på det sterkeste Kokken heter #Espenween Har aldri hatt en bedre matopplevelse

Takk, Frynbab7

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding:)

Velkommen igjen.

Anmeldt 22. juli 2021

God mat og hyggelig betjening. Et veldig hyggelig sted. Eiere som tar seg tid til å fortelle litt om stedet og bygget.

Takk, kjellarnel

Tusen takk og velkommen igjen:)

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vennlig velkomst og alle var blide og hyggelige.
Utrolig koselige lokaler med sjel.
Maten var nydelig.
Det skorter litt på kunnskapen hos de unge og lunken kaffe er litt dumt.
Vi valgte en meny, men fikk ikke beskjed om at de ikke hadde den desserten som hørte til akkurat den menyen.
Da serverte de samme dessert som fra den andre menyen.
Greit nok, men det burde de faktisk ha sagt fra om når vi bestilte.
Småting som gjør at det ikke blir topp score, men for all del. Maten er nydelig og eier og betjening forøvrig er super hyggelige og de gjør sitt beste.
Selvfølgelig stopper vi her neste gang også

Takk, 769rolfh
Andre Etasje, Marketing på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei.
Så hyggelig at dere koste dere hos oss og at dere var tilfredse med maten.
Ikke alltid lett når man er ung og fersk, så takk for tilbakemeldingen. Den kan kun bidra til at vi blir enda bedre.

Velkommen tilbake, og da skal kaffen være varm når dere kommer.

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted, masse sjarm! Maten var utmerket, servicen kjempehyggelig og uteterassen et sted vi gjerne skulle sittet i mange timer. Anbefales!

Takk, magnusbQ9976QC

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Velkomne igjen:)

Reisende som så på Andre Etasje, så også på

Har du vært i Andre Etasje? Del dine erfaringer!