Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Fine soverom med eget bad. Rent og pent, med gode senger for en god natts søvn. God plass til en familie på 3 for en natt overnatting. Trivelig vertsskap og god frokost. Vertsskapet var lett tilgjengelig om det var noe besøkende manglet utenfor bemanningstiden. Nærhet til badested, lekeplass, restauranter og kafeer i Vågå sentrum.

Takk, ingridsI5963HY
Anmeldt 3. juni 2021 via mobile enheter

Vi bodde i suiten. Flott rom, nydelig bad og veldig god og bra frokost. Servicen upåklagelig. Her får man de beste mulighetene til å slappe av mellom slagene. Vi spiste middag på 2.etage som også var veldig bra. Vi kommer helt sikkert tilbake hit.

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Kristian B
Anmeldt 25. september 2020

Sov Lodge er et veldig lite, intimt og koselig hotell, vi trivdes veldig godt her. Veldig gjennomført stil og fine og freshe rom. Koselig stue hvor frokosten var, god kaffe og et ålreit utvalg til frokosten.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, KarolineOlsen