“Rein Gourmet”
Anmeldelse av Hindsæter Fjellhotell

Hindsæter Fjellhotell
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Vågåmo
Anmeldt 5. oktober 2020 via mobile enheter

Fra torsdag kveld til søndag frokost spiste vi oss gjennom en meny som svarte til alle våre forventninger. Det meste av råvarene var lokalt produsert eller "hentet" i skog og fjell.
Sammen med fine turer i ikke alt for fint vær ble det også mosjon. Jeg var så heldig at ei supersnill Anne bar sekken min den ene dagen. Carola går litt for fort for 70+ åringer.
Anbefaler absolutt et opphold her.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, evalG7869GB
hindseter, Eier på Hindsæter Fjellhotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Eva, velkommen tilbake!

Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Et lite og meget hyggelig hotell med personlig service som du sjelden opplever i dag og med kortreist mat fra A Til Å.

Dato for besøk: september 2020
Takk, arnsteinu

Tusen takk for så fine ord!

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi ankom Hindsæter fredag 24.7 og skulle tilbringe helgen der. Hotellet ligger i nydelige omgivelser. Maten vi fikk servert var en matopplevelse av de sjeldne. Servitørene guidet oss gjennom måltidet. Råvarene var lokale og smakte altså helt fantastisk.
Vi fikk også oppleve hotellets kultursauna. Badstue og boblebad. Nydelig atmosfære. Det finnes også mange fine turmuligheter i nærheten.
Veldig hyggelig vertskap i Karola og André. Dette gjelder også resten av personalet. Ypperlig service.
Dette er virkelig et sted å anbefale.

Takk, Henriette Rytte... O

Tusen takk for fine ord og hyggelig anmeldelse!

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde bestilt overnatting med middag på Hindsæter og ankom på ettermiddagen. Koselig lite fjellhotell, hvor vi fikk et hyggelig, men svært enkelt og lite rom. Vi tok en fin liten kveldstur til Stuttgongfossen som lå kun en kilometer unna.
Opplevde at betjeningen hadde tatt nødvendige forhåndsregler til koronasituasjonen og organiserte måltidene på en trygg måte innenfor smittevernet!
Menyen, en treretters, ble presentert for gjestene og med lokale råvarer var alle rettene en stor smaksopplevelse. Måltidet startet med en «velkomsthilsen» fra kokken; røkt fjellørret servert på lokalt flatbrød. Forretten var salat fra en økologisk gård i nærheten, servert med skinke fra fjellstuas stabbur. Hovedretten var lam fra både fjord og fjell, samt en fantastisk god pølse. Måltidet ble avsluttet med to lokale oster servert med sorbet og tindeberg - helt utrolig godt. Kokken hadde meget vellykket vinanbefalinger, som gjorde smaksopplevelsen helt perfekt!

2  Takk, Matta1959

Tusen takk for fin og detaljert tilbakemelding, kan med glede melde at rommene blir pusset opp nå og blir delvis også mye større!

Anmeldt 12. juni 2020

Vi fikk "dessverre" hele fjellhotellet for oss selv. Dessverre pga at en slik flott beliggenhet, service og mat absolutt bør ha flere gjester. Heldigvis skulle det fylles opp resten av sommeren.

Strålende 3 retters middag, med svært lokal mat. Kokken serverte selv maten med en god lokal historie om hvor maten kom fra. Dette var svært godt, anbefales virkelig. Drikke til maten var strålende.

Rommet var strålende og stort. Med fantastisk utsikt. Blir det tur igjen blir det nok en tur innom her for overnatting. Flotte turområder i nærheten, vi tok turen til Besseggen i forbindelsen med overnattingen.

Anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Dinhoen

Tusen takk for hyggelig omtale, velkommen tilbake - (og ja, sommeren etter feriestart og høstsesongen ble over all forventning)!

Reisende som så på Hindsæter Fjellhotell, så også på

Vågåmo, Vågå Kommune

Har du vært i Hindsæter Fjellhotell? Del dine erfaringer!