Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Brimi fjellstugu anbefales på det sterkeste. Flott beliggenhet, fine turområder. Koselige rom, og bra renhold. Stedet har blide, hyggelige og dyktige ansatte og maten er utsøkt! Når vi var der måtte man velge mellom sammensatte 3-retters menyer, og vi savnet at man kunne ha muligheten til f.eks å velge én rett. Men oppholdet var supert og vi tar gjerne turen innom igjen.

Takk, lisb753
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Vi dro innom her på vei til Geiranger. Meget smakfulle lokaler ,rent og lekkert toalett og fantastisk norsk natur. Overnatting,lunsj og 5 retters middag tilbyr de også. Flott utsikt i restauranten.Morsomt å være innom her. Virkelig flott! Anbefales.

Takk, utpaaturer
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Tusen hjertelig takk for ett supert opphold fra A-Å.
En plass med sjarm og nydelige turopplevelser skal man lete lenge etter så dette var helt ypperlig.
Fantastisk mat med gode smaker, fin tilbereding og kvalitet til fingerspissene.
Jeg vil takke dere alle for en super og meget profesjonell service.
Vi kommer helt klart tilbake

Med vennlig hilsen
Maria Torset

Takk, Woodi-girl
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Må alltid tilbake hit. Brimi gir god personlig service og gang etter gang blir det enda bedre
Maten er topp klasse til langt under sammenlignbare Oslopriser. Naturens kjøkken gir sterke smaksopplevelser som forsterkes av lukten av høyfjellsommer. Kan ikke anbefales sterkt nok. Til hele Brimifamilien og andre gode medarbeidere tusen takk for enda et godt opphold.

1  Takk, AaslaugR
Anmeldt 2. juli 2019

Vi hadde en helg på Brimi Fjellstugu, inkl lunsj i Brimiskogen og helaften på Vianvang lørdag kveld, fantastisk ! En opplevelse alle som er interessert i god mat, god vin, god og hyggelig service, praktfull natur og lun og fin humor, bare må få med seg. Det finnes ikke maken noe annet sted....... vil jeg tro. Mange takk for en minnerik helg, vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Harud5