Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Meget hyggelig, fikk et flott rom. Hadde store forventninger til middagen. Bestilte en femretter med tilhørende vinpakke.

Nydelig mat, god harmoni i alle retter. Vinpakken derimot; relativt ordinær vin, to like glass hvitvin, et og et halvt glass av samme rødvin, fordi flasken ble tømt. Servitøren kom aldri tilbake med mer… Servitøren tok med menyen etter bestilling, og presenterte ikke rettene.

Nydelig sted, god mat, men stedet fortjener et personale med en helt annen serviceinnstilling og kompetanse. Styr unna vinpakken!!!

Håper på et krafttak, stedet fortjener langt bedre enn dette!

Takk, Trond65F
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Fire voksne på Bobiltur i Sør-Norge. Turen ville ikke være komplett uten å legge turen innom Brimiland når man er i nærheten av Jotunheimen. Et utrolig flott område og utgangspunkt inn i heimen til Jotnene. Vi bestilte middag på kvelden, tre - og femretters. En smaksopplevelse uten sidestykker. Utrolig utsøkt tilberedt, gravet Reinsdyr, skogssopp suppe, lokal ørret og en indrefilet av Reinsdyr så mør at den bare smeltet på tungen. Avslutning med et bugnende dessertbord der man selv forsynte seg. Kunne ikke blitt bedre. Ypperste av det ypperste. Takk.

Takk, 458psj
Anmeldt 24. mai 2021

Brimi Fjellstugu er et sjarmerende og koselig overnattingssted i fjellheimen. Et koselig rom, rent og pent. Hyggelige oppholdsrom og en lys og fin restaurant med fantastisk god mat. Fantastisk service. Et ypperlig sted for turgåere. Siste helg i mai - da vi var der var det nettopp åpnet (corona) og ikke mye mennesker. Håper på bedre tider med fulle bookinglister for vertskapet.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Bente1953
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Tre vennepar har bodd på fjellstugu med helgepakke. Fjellstugu ligger fantastisk vakkert til, enda vakrere enn mange andre fjellstuer. Utrolig koselig at Brimi Sæter ligger rett ved siden av og selger ost og smør og også serverer vafler og øl. På Fjellstugu er betjeningen kjempehyggelige, og byr på seg selv. Deilig mat, god vin og finfin frokost. De arrangerte også en deilig fjelltur for oss. Stemningen, beliggheten, maten og totalopplevelsen var tipp topp

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, Trinelie
Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Mat og kvile og en god fjelltur! Her har en ny generasjon tatt styringa, men samme trivelige stemninga og samme gode maten. Hit vil jeg snart tilbake tenker du når du drar. Samarbeidet Brimiene har gjør at man kan velge mange forskjellige opplegg. Bestill i tide, her er det populært.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, AaslaugR