Anmeldt 13. september 2022

Herlig sommervær ved Tesse, flott med mulighet for å leie el-sykkel. Hotellstandard på koselig fjellstue. Bra at klatreparken har forskjellig utfordringer etter alder/erfaring. Vi har vært her før og kommer igjen,- ser tegninger av ny SPA-avdeling som frister.

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, 56randim
Anmeldt 25. april 2022

Brimi fjellstugu og Vianvang leverer varene. Fine rom, god mat og hyggelig stemning.
Besøk i vinkjelleren til Arne med tilhørende fortelling var interessant.
Turen passet oss som par godt. Fin gave til Jubilanter etc.
Bør oppleves.

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, tronds708
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Et trivelig sted, rolig atmosfære i nydelig og naturskjønne omgivelser.
Vi ble anbefalt stedet av venner, og anbefaler gjerne videre.
Middagen ble lokal Tesse-fisk, nydelig, stekt fjellørett fisket i Tessevann rett ved siden av.
Men et lite tips: Det fantes ingen skilting fra hovedveien, så her må du følge nøye med og stole på kart og GPS.

Romtips: Ingen skilting fra hovedveien, så følg godt med på kart og GPS.
Takk, 52Drugis
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Meget hyggelig, fikk et flott rom. Hadde store forventninger til middagen. Bestilte en femretter med tilhørende vinpakke.

Nydelig mat, god harmoni i alle retter. Vinpakken derimot; relativt ordinær vin, to like glass hvitvin, et og et halvt glass av samme rødvin, fordi flasken ble tømt. Servitøren kom aldri tilbake med mer… Servitøren tok med menyen etter bestilling, og presenterte ikke rettene.

Nydelig sted, god mat, men stedet fortjener et personale med en helt annen serviceinnstilling og kompetanse. Styr unna vinpakken!!!

Håper på et krafttak, stedet fortjener langt bedre enn dette!

Takk, Trond65F
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Fire voksne på Bobiltur i Sør-Norge. Turen ville ikke være komplett uten å legge turen innom Brimiland når man er i nærheten av Jotunheimen. Et utrolig flott område og utgangspunkt inn i heimen til Jotnene. Vi bestilte middag på kvelden, tre - og femretters. En smaksopplevelse uten sidestykker. Utrolig utsøkt tilberedt, gravet Reinsdyr, skogssopp suppe, lokal ørret og en indrefilet av Reinsdyr så mør at den bare smeltet på tungen. Avslutning med et bugnende dessertbord der man selv forsynte seg. Kunne ikke blitt bedre. Ypperste av det ypperste. Takk.

Takk, 458psj