“Skuffende”
Anmeldelse av Vaga Hotel Restaurant

Vaga Hotel Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 8 Restauranter i Vågåmo
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Ekstreme mengder fluer. Halvparten av middagen ble brukt på å slå etter disse.
Hamburgeren rant det store mengder vann fra, og torsken inneholdt masse bein.

Besetningen var dog hyggelig.

Takk, 894haraldt

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Her gikk mye galt. Junior fikk feil rett, soppsausen på konas rett hadde skilt seg og min rett svømte rundt i fett. Slapp service hvor maten må bestilles i baren, og hvor servitøren på spørsmål om de har ketchup, svarer "det finner du borti der". Positivt, rikelig med antibac ved inngangen.

1  Takk, Mannmedskjegg
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Vi kjørte innom Vågå fordi veien var stengt pga ras.

Vi ble tatt hjertelig imot på hotellet og bestilte mat som smakte supert!

Vertskapet holdt oss oppdatert om vegsituasjonen, bød på kaffi og peisvarme.

Dette ble et hyggelig, ikkeplanlagt besøk.

Anbefales:-)

Dato for besøk: mars 2018
Takk, MAZE1969
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Et flott hotel med hyggelig betjening og kjempegod middagsbuffet! Gratis parkering, svømmebasseng og badstue!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, knutandreasl2015
Anmeldt 28. august 2016

Helt grei mat, vil vel kalle det kafeteriamat, og ikke restaurant - ? Kunne bestille utifra en variert menyliste.

Dato for besøk: august 2016
Takk, carlhakon

Reisende som så på Vaga Hotel Restaurant, så også på

Har du vært i Vaga Hotel Restaurant? Del dine erfaringer!