“Vakker natur”
Anmeldelse av Besseggen

Besseggen
Vurdert som nr. 1 av 5 ting å gjøre i Vågåmo
Anmeldt 9 juli 2016 via mobile enheter

Herlig tur med det beste utsikten Norge har å by på.
Turen var fantastisk fra Memurubu og til toppen av eggen, men derfra og ned var særdeles langtekkelig og kje.

Takk, MarteGulbrandsen

Anmeldt 27 juni 2016 via mobile enheter

Takk til arrangør for jobben dere gjorde 25.juni 2016. Det ble virkelig en opplevelse å delta på årets Besseggenløp.
Løpere anbefales å melde seg på løpet i 2017.

Takk, Morthen A
Anmeldt 11 mars 2016

Vi hadde med hunden vår (en Berner Sennen) og to barn på 6 og 9 år på denne fantastiske turen.

Tips: Husk potesokker til hunden da det stort sett bare er store, kantete steiner å gå på. Husk også stabilt skotøy og MYE vann!

Takk, Sorumsand
Anmeldt 10 oktober 2015 via mobile enheter

Gikk en godværsdag i august, fantastisk flott natur. Man kan fint klare turen om formen ikke er helt på topp. Gode fjellsko anbefales :) dersom man har veldig høydeskrekk så kan man stå over, må klatre rett opp en fjellvegg og ikke så praktisk og bli for Mo i knærene :) ellers anbefales turen på det sterkeste til alle i alle alders grupper :)

Takk, Stine H
Anmeldt 28 september 2015

Vi hadde en flott tur i fint vær over Besseggen. Vi tok siste båt til Memurubu dagen før turen over eggen. Dermed slapp vi stresset neste morgen og fikk i stedet en hyggelig kveld På Memurubu. Vi var heldige med været og storkoste oss hele veien. Etter å ha passert eggen var nedturen til turisthytta litt kjedelig.

Takk, Harald A

Reisende som så på Besseggen, så også på

Har du vært i Besseggen? Del dine erfaringer!