Fantastisk tur!

For en tur! Tøffere en vi forestilte oss. Vi tok båten fra Gjendesheim til Memurubu og gikk over... les mer

Anmeldt 16. juli 2021
Eva C
Par, sommer 2021

Min første fjelltur i hele mitt liv. Startet turen fra Memurubu, med ferje fra Gjendesheim. Om du... les mer

Anmeldt 3. juli 2021
kim5ung
Oslo, Norge

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Det ble ikke noen tur over Besseggen på oss i år, og det var like greit, skydekket lå under Besseggen og sikten var dårlig, men det var nok av folk som ville prøve seg likevel.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Terje J
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Turen er fantastisk! Men fy søren så mye stein. Vi tok Gjendebåten inn til Memurubu. Turen til selve Besseggen er fantastisk. Var heldig med været og gikk i sol/sky med noen hint av regn ett par ganger.
Turen fra høyeste punkt (stor varde) og tilbake til Gjendesheim var laaaang og tung. Steinmassene tok aldri slutt. Denne kjedelige veien gjorde at selve turen trekker noe ned. Karakter til og med toppen 9/10, karakter etter ferdig tur 6/10.

Dato for opplevelse: juni 2020
3  Takk, Cberge
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

I et nydelig vær gikk vi fra Memurubu til Gjendesheim over Besseggen. Passelig med folk, litt kø akkurat i klatrepartiet.

Dato for opplevelse: juni 2020
60  Takk, Anne-Tone
Anmeldt 5. desember 2019 via mobile enheter

En fantastisk tur, første bakke var er brå start for pulsen. Men så kommer man opp første stigning og resten av turen er bare å nyte. Etter alle «rykter» jeg har hørt om egget, kan jeg bare si at jeg syns ikke det var skummelt.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Reisejente85_
Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Nydelig opplevelse å kunne gå over Besseggen en nydelig dag i oktober. Fantastiske panoramautsikter, har man ikke gått denne turen, så bør man

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, eriktszabo